۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۱۶-۰۵-۱۳۹۰
کد ۱۷۶۰۶۹
انتشار: ۱۷:۰۴ - ۱۶-۰۵-۱۳۹۰
دبير ستاد هدفمندي يارانه‌‌ها:

وزارت كشور مسئول شناسايي خارج نشين ها براي حذف يارانه نقدي

فرزين شناسايي ايرانيان مقيم خارج و حذف آنان را به دليل اين پراكندگي دشوار دانست و افزود: جلسات ستاد و ماموريت وزارت كشور در اين رابطه در حال انجام است.
دبير ستاد هدفمندي يارانه‌ها گفت: وزارت كشور مسئول شناسايي و جمع‌آوري اطلاعات ايرانيان خارج از كشور براي حذف از شمول پرداخت يارانه نقدي شد.

محمدرضا فرزين در گفت‌وگو با فارس در خصوص برنامه حذف ايرانيان خارج از كشور از پرداخت يارانه نقدي گفت: جلسات ستاد هدفمندي يارانه‌ها در اين رابطه برگزار مي‌شود و وزارت كشور مسئول جمع‌آوري اطلاعات اين افراد از دستگاه‌ها و نهاد‌هاي مختلف شده است.

وي تصريح كرد: اطلاعات ايرانيان خارج از كشور در پايگاه‌‌هاي آماري و اطلاعاتي دستگاه‌هاي مختلف پراكنده است و بر اين اساس قرار است وزارت كشور اين اطلاعات را گردآوري و به يكديگر متصل كند.

فرزين شناسايي ايرانيان مقيم خارج و حذف آنان را به دليل اين پراكندگي دشوار دانست و افزود: جلسات ستاد و ماموريت وزارت كشور در اين رابطه در حال انجام است.

بر اساس اين گزارش علاوه بر اقشار پردرآمد، ايرانيان خارج از كشور نيز جزو 73 ميليون نفر ايراني هستند كه ماهانه از دولت مبلغ 44 هزار و 500 تومان يارانه نقدي دريافت مي‌كنند.

پرداخت يارانه به اين گروه كه هيچ نقشي در توليد درآمد و ارزش افزوده كشور ندارند با انتقادات شديدي روبه‌روست و دولت درصدد شناسايي و حذف آنان از فهرست دريافت كنندگان يارانه نقدي است.
ارسال به دوستان
مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند