۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۱۸-۰۵-۱۳۹۰
کد ۱۷۶۳۵۲
انتشار: ۱۳:۴۳ - ۱۸-۰۵-۱۳۹۰

تخم‌مرغ يا تخم طلا!

كرمي ادامه داد: در صورت مواجهه با گران‌فروشي، مشتريان مي‌توانند با سامانه‌ 124 تماس بگيرند و حداكثر تا نيم ساعت بازرسان به محل رفته و در صورت تخلف مطابق با قانون نظام صنفي برخورد مي‌كنند.

روزهاي ماه رمضان در گذر است و علي‌رغم تشديد بازرسي‌هاي گران‌فروشي در برخي از اقلام به ويژه تخم‌مرغ مشاهده مي‌شود به‌طوري كه هر عدد تخم‌مرغ 250 تومان و هر شانه هفت هزار تومان فروخته مي‌شود. اين در حالي است كه تمام فروشنده‌هايي كه تخم‌مرغ را با قيمت بيش از پنج هزار تومان مي‌فروشند، گران‌فروش و متخلف هستند.

مهدي كرمي ـ معاون بازرسي اصناف تهران ـ در گفت‌وگو با ايسنا با تاكيد بر اين‌كه تخم‌مرغ را در نهايت شانه‌اي پنج هزار و 200 تومان مي‌توان فروخت، گفت: بيش از اين ميزان از نظر بازرسان سازمان بازرسي و نظارت شوراي اصناف تخلف گرانفروشي محسوب مي‌شود.

وي با تاكيد بر اين‌كه با گرانفروشي برخورد مي‌شود، اظهار كرد: تخم‌مرغ به ميزان كافي در نمايشگاه‌هاي ضيافت به قيمت چهار‌ هزار و 300 تومان عرضه مي‌شود.

كرمي ادامه داد: در صورت مواجهه با گران‌فروشي، مشتريان مي‌توانند با سامانه‌ 124 تماس بگيرند و حداكثر تا نيم ساعت بازرسان به محل رفته و در صورت تخلف مطابق با قانون نظام صنفي برخورد مي‌كنند.

وي در مورد قيمت شكر نيز گفت: بسته‌هاي 900 گرمي در نمايشگاه ضيافت با قيمت هزار و 250 تومان عرضه مي‌شود و در سطح شهر نيز حداكثر تا هزار و 500 تومان بايد فروخته شود و در صورت عرضه‌ شكر با نرخ بيش از هزار و 500 تومان برخورد مي‌شود.

كرمي تاكيد كرد: سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان و توليد‌كنندگان دستورالعمل‌ لازم را به همه‌ كارخانه‌ها داده است و بسته‌بندي‌هاي 900 گرمي شكر نبايد با قيمت بيش از هزار و 500 تومان عرضه شود.
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است