۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۲۰-۰۵-۱۳۹۰
کد ۱۷۶۶۵۳
انتشار: ۱۶:۵۲ - ۲۰-۰۵-۱۳۹۰
«دیلی تک» مدعی شد:

آغاز مرحله جدید جنگ سایبری ایران و رژیم اسرائیل

رئیس نیروهای دفاعی رژیم صهیونیستی در این باره گفته است: کامپیوترها و صفحه کلیدها، جدیدترین سلاح های ما و تویتر و شبکه های اجتماعی تازه ترین منابع ما هستند، چنانکه در جنگ سایبری.../ یکی از متخصصان امنیتی سایبر اسرائیلی در این باره گفته است: اسرائیل دو هدف عمده از راه اندازی این واحد برای مقابله با ایران دارد؛ نخستین هدف...
سایت تخصصی «دیلی تک» در گزارشی آورده است: با راه اندازی یک واحد اطلاعات برای حملات سایبری و ضد سایبری در وزارت جنگ رژیم اسراییل، جنگ سایبری ایران و این رژیم وارد مرحله جدیدی شده است.

به گزارش «تابناک»، این واحد جدید مستقیم به نخست وزیر این رژیم گزارش خواهد داد و حتی ملزم به ارایه گزارش به وزیر جنگ هم نیست.

بنا بر این گزارش، یکی از متخصصان امنیتی سایبر اسرائیلی در این باره به «دیلی تک» گفته است: اسرائیل دو هدف عمده از راه اندازی این واحد برای مقابله با ایران دارد؛ نخستین هدف حمله، نفوذ و تخریب تأسیسات هسته ای ایران و هدف دوم، حمله به زیرساخت های شهری ایران است.

وی همچنین افزوده است: در صورت تحقق چنین هدفی، همه فضای سایبری ایران در اختیار ما قرار خواهد گرفت.

افزون بر این، رئیس نیروهای دفاعی رژیم صهیونیستی هم در این باره گفته است: کامپیوترها و صفحه کلیدها، جدیدترین سلاح های ما و تویتر و شبکه های اجتماعی، تازه ترین منابع ما هستند، چنانکه در جنگ سایبری، کشورها می توانند بدون اینکه مستقیم از نیروی نظامی استفاده کنند، در درون دیگر کشورها نفوذ کرده و به اهداف مورد نظر خود در کشورهای هدف ضربه وارد کنند.

هم اکنون رژیم صهیونیستی، کشورهای اروپای شرقی و چین، از جمله کشورهایی هستند که رکورددار حملات سایبری به اهداف گوناگون در کشورهای دنیا هستند، به گونه ای که چین در سال گذشته، با هک رایانه های کاربران در کشور کره جنوبی، اطلاعات نزدیک 35 میلیون نفر از مردم این کشور را به دست آورد و هم اکنون نیز جنگ سایبری شدیدی میان چین و آمریکا در حال جریان است که هیچ گاه هم واقعیت این حملات مشخص نمی شود.

گفتنی است، در دو سال اخیر نیز به دنبال وجود بحث هایی درباره نفوذ بدافزار «ساکس نت» به درون تأسیسات هسته ای ایران، اقدامات مناسبی برای بالا بردن سیستم دفاعی و هجومی ایران در عرصه سایبر شکل گرفته که گویا چنین فعالیت هایی روز به روز باید گسترده تر شود.
ارسال به دوستان