۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۶۷۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۴ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۰
کد ۱۷۶۷۳۱
انتشار: ۲۳:۵۴ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۰

اعلام «روز خشم» در آمريكا 17 سپتامبر

 

طي فراخواني در آمريكا، هفدهم سپتامبر آينده «روز خشم» عليه وضعيت بد اقتصادي در اين كشور نامگذاري شد.
به گزارش واحد مركزي خبر، برخي فعالان در فراخواني اينترنتي روز هفدهم سپتامبر (26شهريورماه) را روز خشم اعلام كردند و از مردم خواسته شده در اعتراض به اوضاع اقتصادي اقدام به راه اندازي انتفاضه مردمي عليه دولت اين كشور كنند.
در اين فراخوان كه از طريق شبكه هاي اجتماعي سازماندهي شده است همچنين از مردم خواسته شد، با تحصن در واشنگتن (پايتخت سياسي) و منهتن نيويورك (پايتخت اقتصادي) آمريكا دست به اعتراض بزنند.
تعيين كنندگان روز خشم در آمريكا از مردم خواسته اند با همكاري هم در اقدامي اعتراضي منطقه اقتصادي وال استريت را به اشغال خود درآورند.
به گزارش پايگاه خبري المختصر، توقف طرح كنگره براي كاهش بودجه با هدف مقابله با مشكل بدهي كشور، افزايش خدمات درماني، افزايش تصاعدي ماليات شركت ها و اقدام سريع براي اشتغال 15 ميليون بيكار در آمريكا از مهمترين مطالبات معترضان در اين فراخوان اعلام شده است.
    
برچسب ها: روز خشم ، آمریکا ، سپتامبر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
55
4
اوباما هم رفت تو قفس!
وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟