۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۳۰-۰۵-۱۳۹۰
کد ۱۷۷۹۸۴
انتشار: ۱۰:۴۱ - ۳۰-۰۵-۱۳۹۰

تغییر قانون کار و بیمه بیکاری در مجلس

یوسف‌نژاد با اعلام اینکه ایجاد اشتغال برای هر نفر سرانه مشخص دارد، افزود: برای تحقق اشتغال 102 هزار نفری در مازندران نیاز به سرانه مشخص داریم و تا این پول نباشد امکان ایجاد اشتغال وجود ندارد.

فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از تغییر قانون کار و بیمه بیکاری در مجلس خبر داد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد شنبه شب در نشست مشترک اتحادیه کارگری و کارفرمایی مازندران که با حضور مسئولان استان مازندران برگزار شد با انتقاد از عدم حضور اتاق تعاون مازندران در جلسات مشترک تشکل‌های صنفی اظهار داشت: اتاق بازرگانی و تعاون مکمل یکدیگر هستند.

وی خواستار ایجاد تحرک در بین اعضای انجمن‌های اتاق تعاون و بازرگانی شد و تصریح کرد: برای برنامه پنجم دولت لایحه رونق کسب و کار توسط اتاق تعاون و بازرگانی ارائه نشد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر قانون کار و بیمه بیکاری بیان داشت: انجمن‌ها و تشکل‌ها برای اینکه قانون مدون به تصویب برسد و خواسته‌های همه گروه‌ها در این قانون لحاظ شود باید نقطه نظرات مشترک خود را به اطلاع نمایندگان برسانند.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری جلسات متعدد کانون کارفرمایی و کارگری مناسب است، بیان داشت: جلسات باید موضوعی اداره و در هر جلسه به یک یا چند موضوع مشترک پرداخته شود و موضوع جلسات طوری باشد که حل مسائل و مشکلات در استان قابل پیگیری باشد.

یوسف‌نژاد با اعلام اینکه ایجاد اشتغال برای هر نفر سرانه مشخص دارد، افزود: برای تحقق اشتغال 102 هزار نفری در مازندران نیاز به سرانه مشخص داریم و تا این پول نباشد امکان ایجاد اشتغال وجود ندارد.

وی با اشاره به پیگیریهای انجام شده برای تصویب ماده 103 قانون کار بیان داشت: برگزاری جلسات به صورت موضوعی امکان مداخله سایر تشکل‌ها را نیز در این جلسات فراهم می‌کند.

دیگر نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به انتقاد نمایند کانون کارفرمایی مازندران مبنی بر عدم همکاری نمایندگان با تشکل‌ها گفت: نمایندگان در کمیسیون‌‌های تلفیق نظرات ستادی را دریافت می‌کنند و تشکل‌ها می‌توانند نظرات خود را در ستاد کمیسیون تلفیق مطرح کنند.

سید رمضان شجاعی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس بدون دریافت نظرات ستادی و بررسی آن تصمیم نمی‌گیرند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی صحبت‌های مطرح شده در این جلسه اذعان داشت: مسائل مطرح شده در این جلسه باید طوری بیان شود که قابل حل و فصل در استان باشد.
ارسال به دوستان