۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۰۱-۰۶-۱۳۹۰
کد ۱۷۸۱۹۹
انتشار: ۰۹:۰۶ - ۰۱-۰۶-۱۳۹۰

ترک ها در لیبی هم پیشقدم شدند

وی گفت: دولت ترکیه همواره بر لزوم تشکیل دولتی در لیبی که بتواند خواسته های مردم این کشور را محقق و اتحاد ویکپارچگی لیبی را حفظ کند، تاکید کرده است.

احمد داود اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه به منظور گفتگو با مقامات شورای ملی انتقالی لیبی روز سه شنبه به بنغازی سفر می کند.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری ترکیه، داود اوغلو روز دوشنبه در آدیس آبابا به خبرنگاران گفت: وی از شهر بنغازی پایگاه اصلی انقلابیون لیبی دیدار خواهد کرد.

وزیر خارجه ترکیه افزود: عصر جدیدی در لیبی با هدف تشکیل کشوری متحد و دولتی دمکراتیک در لیبی آغاز شده است.

وی گفت: دولت ترکیه همواره بر لزوم تشکیل دولتی در لیبی که بتواند خواسته های مردم این کشور را محقق و اتحاد ویکپارچگی لیبی را حفظ کند، تاکید کرده است.

داود اوغلو روز دوشنبه با همتایان آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی خود در مورد تحولات لیبی تلفنی گفت و گو کرد.

رسانه های ترکیه دوشنبه شب خبر دادند که گروه تماس لیبی به برگزاری نشستی در روز پنجشنبه آینده در استانبول تصمیم گرفته است.
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی