۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۰۴-۰۶-۱۳۹۰
کد ۱۷۸۷۰۷
انتشار: ۱۶:۲۱ - ۰۴-۰۶-۱۳۹۰

افزایش حقوق كاركنان وظيفه

جانشين اداره منابع انساني ستاد كل نيروهاي مسلح اعلام كرد: با توجه به اينكه ضريب ريالي در سال جاري از 636 به 700 افزايش يافته است لذا حقوق كاركنان وظيفه در سال 90 بر اساس ضريب ريالي جديد محاسبه مي‌شود.
 
ايسنا: جانشين اداره منابع انساني ستاد كل نيروهاي مسلح اعلام كرد: با توجه به اينكه ضريب ريالي در سال جاري از 636 به 700 افزايش يافته است لذا حقوق كاركنان وظيفه در سال 90 بر اساس ضريب ريالي جديد محاسبه مي‌شود.

سردار سرتيپ دوم پاسدار كمالي افزود: حقوق كاركنان وظيفه 10 درصد افزايش يافته است و اين حقوق از فروردين ماه سال 90 قابل اجراست.

وي گفت: كمك هزينه همسر كاركنان و ظيفه نيز با توجه به ضريب ريالي جديد، 235 هزار و 200 ريال خواهد بود و كمك هزينه فرزند نيز مبلغ 47 هزار و 40 ريال مي‌باشد كه براي سه فرزند قابل پرداخت است.

سردار كمالي ادامه داد: كاركنان وظيفه غيربومي كه فاصله محل خدمت تا سكونت آنان بيش از 35 كيلومتر مي‌باشد در هنگام اعزام به مرخصي اسحقاقي هزينه مرخصي دريافت مي‌كنند و سربازان در مناطق عادي سه بار و مناطق عملياتي و امنيتي چهار بار مي‌توانند از مرخصي و هزينه‌ مرخصي استفاده كنند كه اين مبلغ به ازاي هر كيلومتر، معادل يك پنجم ضريب ريالي محاسبه و پرداخت مي‌شود.
برچسب ها: حقوق ، وظیفه
ارسال به دوستان
خاطرات جالب بهروز سلطانی از دربی‌های پرسپولیس و استقلال تمرین پرسپولیس در آستانه دربی؛ مصدومان در تمرین حاضر شدند محرومیت سنگین برای سپاهان و ناظر بازی به دلیل فوت هوادار ملوان خاویر باردم بازیگر برنده جایزه اسکار ؛ از معرفی فیلم جدید تا موضع ضد اسرائیلی مودریچ؛ چالشی جدید برای آنچلوتی ویلموتس، آقای اخراج؛ ناکامی‌های متوالی سرمربی اسبق تیم ملی جنجال برانکو در چین؛ تا 100 میلیارد نگیرم، نمی‌روم! مونتاناری: طارمی برای اینتر کافی نیست پرسپولیس در آستانه تاریخ‌سازی؛ شکستن رکورد استقلال در کمین است زنگ خطر برای فوتسال ایران؛ شمسایی هم به آنفولانزا مبتلا شد کاراته ایران درخشید؛ 8 مدال رنگارنگ در آسیا فروش استارلینک کنار چیپس و پفک! (عکس) تصویب یک فوریت الزام شهرداری تهران به اطلاع رسانی در خصوص تخفیفات تعیین تکلیف طرح ساماندهی اتباع خارجی در دستور کار کمیسیون‌های مجلس ورود دیوان محاسبات به عدم واریز یک درصد سهم منابع طبیعی از فروش معادن