۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۰۵-۰۶-۱۳۹۰
کد ۱۷۸۸۳۹
انتشار: ۱۴:۰۱ - ۰۵-۰۶-۱۳۹۰

لوله‌های فاضلاب در آتش سوخت

وی گفت: آتش نشانان با توجه به شرایط و موقعیت حادثه و محل آن بی درنگ درخواست نیروی کمکی کردند که این ماموریت به عهده آتش نشانان ایستگاه 93 گذارده شد.

آتش سوزی در محل نگهداری لوله های قطور آب و فاضلاب و گسترش شعله های آتش به آزمایشگاه تشخیص طبی خسارت مالی بر جا گذاشت.

به گزارش مهر، شهروندانی که شب گذشته در خیابان تهران نو نرسیده به خیابان سبلان خیابان نبیان شاهد این آتش سوزی بودند بلافاصله در تماس با سامانه 125 برای خاموش کردن آن از آتش نشانی کمک خواستند.
 
در پی این درخواست ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه 31 را ساعت 22:44 دقیقه به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سوی محل حادثه حرکت کردند.

به گفته محمد حسینی فرمانده آتش نشانان، شعله های آتش و دود از مسافت نسبتا دور دیده می شد و به دلیل مجاور بودن محل آتش سوزی با آزمایشگاه تشخیص طبی و گسترش دامنه آتش سوزی شعله های آتش به آزمایشگاه نیز رسیده بود.

وی گفت: آتش نشانان با توجه به شرایط و موقعیت حادثه و محل آن بی درنگ درخواست نیروی کمکی کردند که این ماموریت به عهده آتش نشانان ایستگاه 93 گذارده شد.

آتش نشانان همچنین با استفاده ازتجهیزات ایمنی و خاموش کننده موفق شدند در کمترین زمان ممکن شعله های آتش را مهارو کاملا خاموش و از افزایش خسارت پیشگیری کنند.

این فرمانده آتش نشانی افزود: در بررسی ها مشخص شد آتش سوزی در اثر افتادن شی مشتعل بر روی لوله های آب و فاضلاب رخ داده است.
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است