۲۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۰۵-۰۶-۱۳۹۰
کد ۱۷۸۸۷۴
انتشار: ۱۵:۵۵ - ۰۵-۰۶-۱۳۹۰

جلوگیری از اقدام تروریستی گروهک ریگی در روز قدس/ دستگیری 4 تروریست

با اشرافیت اطلاعاتی ماموران 30 مرداد ماه سال جاری 3 نفر از اعضاء این گروهک در حالی که قصد عزیمت به استان کرمان را داشتند با همکاری ماموران انتظامی استان کرمان به همراه مقادیری مواد منفجره و سلاح و مهمات دستگیر شدند.

چهار عضو گروهک تروریستی جندالشیطان که قصد عملیات خرابکارانه را در روز قدس و عید فطر داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مهر، پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان بدنبال کسب اطلاعات و اخباری در خصوص برخی تحرکات و اقدامات گروهک تروریستی جند الشیطان در لیالی قدر و راهپیمایی روز قدس و عید سعید فطر، اقدامات ویژه اطلاعاتی رادر دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ « مسعود حیدری » رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با توجه به حساسیت این موضوع و به منظورجلوگیری از هر گونه اقدام خرابکارانه ،مراتب هوشیاری ضمن اینکه به ماموران امنیتی و انتظامی استان ابلاغ شد به استان های همجوار هم اطلاع رسانی های لازم صورت گرفت  تا با اجرای طرح های ویژه انتظامی و هوشیاری کامل تحرکات این گروهک را تحت کنترل قرار دهند.

وی افزود: با اشرافیت اطلاعاتی ماموران 30 مرداد ماه سال جاری 3 نفر از اعضاء این گروهک در حالی که قصد عزیمت به استان کرمان را داشتند با همکاری ماموران انتظامی استان کرمان به همراه مقادیری مواد منفجره و سلاح و مهمات دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بدنبال دستگیری این سه تروریست و با اعترافات صریح آن ها ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند محل اختفاء مقادیر زیادی سلاح ، مهمات و مواد منفجره را در یکی از روستاهای شهرستان خاش شناسایی کرده و سوم شهریور ماه سال جاری در یک عملیات مشترک با اداره اطلاعات و با همکاری پلیس آگاهی و یگان امداد آن شهرستان یکی دیگر از اعضاء این گروهک را دستگیر کنند.

سرهنگ حیدری ادامه داد: در این عملیات 6 قبضه سلاح کلت کمری ، 4 قبضه نارنجک صوتی به همراه مهمات و مقادیری مواد منفجره از جمله چاشنی و فتیله انفجاری ،تی ان تی و دیگرتجهیزات انفجاری کشف و ضبط شد.
ارسال به دوستان
اصابت پهپاد به یک ساختمان در شمال تل آویو هریس : اجازه دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای را نخواهم داد نخست وزیر لبنان : حزب الله با قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل موافقت کرد این ۱۰ دارو را هیچوقت همراه با قهوه مصرف نکنید صدرالحسینی : ایران هیچ نقشی در خرید پیجرهای حزب الله نداشته است آمریکا ۱۶ نهاد و ۲۳ کشتی ایران را تحریم کرد توضیحات تکمیلی درباره تلف شدن توله گربه پالاس بیانیه های حزب الله در خصوص حملات موشکی گسترده به اسرائیل مهندس جنگنده های اف ۳۵ کیست؟ ترامپ خواستار تشدید تدابیر امنیتی در مواجهه با «تهدید ایران» شد تماس تلفنی وزیر خارجه آمریکا با رئیس پارلمان لبنان / تاکید نبیه بری بر آتش بس فوری فوتی های مسمومیت الکلی در گیلان به ۱۵ نفر رسید هشدار مهاجری به پزشکیان : برخی انتصابات در دولت زین کردن ⁧اسب تروآ⁩ برای نفوذی‌ها است/ به ریش وفاق ملی⁩ خواهند خندید داستان تماس های دردسرساز ترامپ با پوتین واکنش فرزند شهید نیلفروشان به پیدا شدن پیکر پدرش