۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۰۵-۰۶-۱۳۹۰
کد ۱۷۸۹۰۳
انتشار: ۱۸:۱۲ - ۰۵-۰۶-۱۳۹۰

قتل عام 150 زنداني توسط مزدوران قذافي هنگام فرار

مسئول عملیات نظامی مخالفان لیبی در طرابلس اعلام کرد: مزدوران قذافی هنگام فرار در برابر پیشروی انقلابیون بیش از 150 زندانی را قتل عام كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، این مسئول نظامی مخالفان گفت: قبل از سقوط رژیم قذافی چندین مورد انتقام گیری صورت گرفته كه كشتن 150 زندانی از جمله آنهاست.

وی خاطر نشان کرد: نگهبانان قبل از اینکه فرار کنند، این کشتار را با پرتاب نارنجك به داخل زندان مرتکب شده اند.

اين مقام مسئول تأكيد كرد: 95 درصد طرابلس اكنون در كنترل انقلابيون است و انتظار مي رود در 72 ساعت آینده طرابلس به طور کامل تصرف شده و قذافی دستگیر شود.
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت