۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۱۳-۰۶-۱۳۹۰
کد ۱۷۹۹۲۸
انتشار: ۱۹:۱۲ - ۱۳-۰۶-۱۳۹۰

تحقيقات اروپايي ها براي فرهنگ سازي خوردن حشرات!

سايت خبري انگليسي 'تلگراف' به نقل از 'مارسل ديك' مدير اين پروژه نوشت: 'حشراتي نظير ملخ، جير جيرك و عقرب منابع غني پروتئين هستند و ما اميدوارم بتوانيم تا سال 2020 ميلادي اين حشرات را در سوپرماركت ها به فروش برسانيم.'
اتحاديه اروپا، در اوج بحران اقتصادي، به منظور فرهنگ سازي و انجام تحقيقات در مورد خوردن حشرات و يافتن گونه هاي جديدتر، 3 ميليون يورو بودجه در نظر گرفته كه اين موضوع انتقاد شديد منتقدان را به دنبال داشته است.

به گزارش ايرنا، سايت خبري انگليسي 'تلگراف' به نقل از 'مارسل ديك' مدير اين پروژه نوشت: 'حشراتي نظير ملخ، جير جيرك و عقرب منابع غني پروتئين هستند و ما اميدوارم بتوانيم تا سال 2020 ميلادي اين حشرات را در سوپرماركت ها به فروش برسانيم.'

يك منتقد نيز گفت: 'اين قابل قبول نيست كه نمايندگان 733 ميليون نفر اين چنين پول ماليات دهندگان ما را پايمال مي كنند.'

وي همچنين گفت: 'هر خانوار انگليسي سالانه 440 پوند به اتحاديه اروپا ماليات مي دهد اما تنها 312 پوند آن به طور موثر و به نفع مردم اين كشور خرج شده و باقي مانده آن صرف هزينه هاي غير عاقلانه اين سران مي شود.'

اخبار ولخرجي هاي سران اروپا و امريكا در حالي به گوش مي رسد كه بحران مالي، مردم اين كشورها را از خانه دار شدن و حتي از پرداخت هزينه هاي ضروري خانوار نا اميد كرده است.

گفتني است با شدت يافتن عمق و گستره بحران اقتصادي و مالي اروپا، رايزني هاي قدرت هاي بزرگ اتحاديه يورو براي برون رفت از وضعيت موجود افزايش يافته و اين در حالي است كه بسياري از ناظران اين اقدامات را ناكافي و كم اثر مي دانند.

در اين رابطه، ماه گذشته 'آنگلا مركل' صدر اعظم آلمان، و 'نيكلا ساركوزي' رييس جمهور فرانسه، در نشستي مشترك در پاريس به رايزني در خصوص چگونگي مديريت بحران مالي اروپا پرداختند.
ارسال به دوستان
وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟