۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۱۶-۰۶-۱۳۹۰
کد ۱۸۰۳۴۳
انتشار: ۰۸:۳۶ - ۱۶-۰۶-۱۳۹۰

PS3 و XBOX در یک کیس (+عکس)

نارنجی: تا به حال راهی به ذهنتان رسیده که بتوان دو کنسول پرفروش کنونی، یعنی ایکس باکس و PS3 را درون یک کیس گنجاند؟ سازندگان لوازم جانبی که ایده خوبی نداشته اند. اما یکی از کاربران سایت Reddit چالش را پذیرفت و تصمیم گرفت به هر نحوی شده این دو کنسول را در یک کیس واحد قرار دهد.
 


او از یک مدل ایکسباکس اسلیم و یک مدل PS3 قدیمی هشتاد گیگابایتی استفاده کرد و یک ماه روی کار وقت گذاشت تا به نتیجه مطلوب رسید. یکی از مهمترین چالش ها در این کار، گرمایی بود که از کار مشترک این کنسول ها حاصل می شد. اما طبق گفته سازنده، حرارت هر کنسول در حدود 38 درجه می باشد و در این کار از خنک کننده های مایع هم استفاده نشده است.
 
اگر چه این گجتی نیست که همه ما بخواهیم تهیه اش کنیم، اما چنین پروژه ای می تواند یک سرگرمی خوب برای بازی خور ها محسوب شود. اگر فکر می کنید لوازم و وقتش را دارید، می توانید همین الان دست به کاری مشابه بزنید. در ادامه مطلب می توانید عکس های بیشتری از این ابتکار جالب ببینید.




برچسب ها: ps3 ، xbox ، عکس
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر