۲۰ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۲-۰۶-۱۳۹۰
کد ۱۸۱۰۷۳
انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۲-۰۶-۱۳۹۰

منبع جوهر خارجی برای پرینتر

نارنجی: در خانه پرینتر دارید؟ یک ابزار کاربردی اما با یک دردسر بزرگ: کارتریج پرینتر مرتب تمام می شود و دردسر شارژ یا خرید کارتریج جدید، همیشه عذاب آور بوده است. اگر جزو کسانی هستید که کار پرینت زیادی دارند راه حل مبتکرانه جالبی برایتان وجود دارد.

شرکتی به نام Cobra Ink پرینتر شما را دستکاری کرده و آن را به مخزن های بزرگ جوهر خارجی مجهز می کند تا خودتان به راحتی بتوانید هر زمان که نیاز بود آنها را با جوهر پر کنید.

البته این کار باعث میشود که گارانتی پرینترتان ملغی بشود و برای همه مدل ها هم امکان پذیر نیست. اما شاید برای بسیاری از افراد که کار پرینت رنگی جوهرافشان انجام می دهند یک گزینه عالی و مقرون به صرفه باشد.

هر چند اگر بیشتر پرینت های شما سیاه و سفید است شاید خرید یک پرینتر لیزری انتخاب بهتری باشد.
برچسب ها: منبع جوهر ، پرینتر
ارسال به دوستان
ترسناک‌ترین دریاچه‌های جهان؛ از دریاچۀ مخفی تا دریاچۀ جسدهای غرق‌شده (+عکس) ماجرای یک ابر مرموز؛ بدترین سال در تاریخ بشر چه سالی بود؟ قیمت میلیون‌دلاری نقاشی دو هزارسالۀ یک «مُردۀ مصری» (+عکس) ۸ دلیلی که کودک شروع می‌کند به دروغ گفتن به شما این ویلا در شهر شاندیز «بهترین خانۀ ایران» در سال 1403 است (+عکس) راهکار دانشگاه استنفورد برای حل درگیری های زناشویی که رابطه‌ عاطفی شما را شادتر می ‌کند یک نقاشی ساده چگونه می‌تواند راز «شخصیت» را فاش کند؟ چطور هویج عسلی درست کنیم؟ این روش ۱۵ ثانیه‌ای رشته افکار پریشان را پاره می‌‌‌کند ۷ رفتار مردانی که فقط تظاهر به داشتن اعتماد به نفس می‌کنند آیا نئاندرتال‌ها لباس می‌پوشیدند؟ طرح‌ خاص و متفاوت معمار ایرانی برای یک خانۀ بتنی (+عکس) دروغ‌هایی که بچه‌ها می‌گویند و والدین همیشه باور می‌کنند شمشیرهای سه‌هزارسالۀ ایرانی با «مته و چسب» دستکاری شده‌اند(+عکس) عکسی که داوران شرکت سونی را هم به اشتباه انداخت