۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
فیلم بیشتر »»
کد ۱۸۱۸۵۷

انتقاد مورينيو از خديرا

خوزه مورينيو بعد از شكست در برابر لوانته، گفت: ه نظر من این شکست تقصیر یکی از بازیکنان من بود که با این شرایط آشنا بود و در دام بازیکنان حریف افتاد. بخشی از مسئولیت شکست به دوش اوست.
سایت گل- یکشنبه شب رئال مادرید با نتیجه 0-1 مغلوب لوانته شد و در پایان این بازی، مورینیو در مورد همه چیز، از داوری گرفته و عملکرد شاگردانش صحبت کرد. مورینیو معتقد بود که خدیرا در دام بازیکنان حریف افتاده است.

مورینیو گفت:« فکر می کنم که تا زمانی که بازی 11 به یازده بود، بازیکنان حریف از خط میانی عبور نمی کردند و حتی ایکر دستش به توپ نخورد. ما فرصتهای زیادی برای گلزنی داشتیم ولی نتوانستیم در زمین بد ورزشگاه این فرصتها را مبدل به گل کنیم. چون کیفیت چمن بد بود و حریف خیلی دفاعی بازی می کرد ولی از نظر من نمی توان 45 دقیقه اول بازی را با بازی ای که سال گذشته ارائه دادیم مقایسه کرد.»

مورینیو ادامه داد:« بعد از آن ده نفره شدیم و از آن به بعد بازی تغییر کرد. ما یک پنالتی خیلی مشخص داشتیم و در همان صحنه بازیکن حریف باید کارت زرد دومش را می گرفت. ولی ما ده نفره شدیم و دست آنها در خانه شان باز شد و خیلی هم خوب از این فرصت استفاده کردند. باید به بازیکنان حریف تبریک بگویم که کاملا هوشیار بودند.چون می دانستند چطور بازیکنان ما را تحریک کنند، تمارض کنند،توپ را به ما ندهند، وقت تلف کنند و البته این هم بخشی از فوتبال است و بازیکنان من این عادتها را ندارند.»

مربی رئال از توانایی پائین و عملکرد ضعیف شاگردانش در دیدار یکشنبه شب هم شاکی بود:«اینجا بازیکنانی هستند که از خیلی نظرها بازیکنان بزرگی هستند ولی به اینجا می آیند و نمی توانند با شرایط تیم تطبیق پیدا کنند. نمی دانم چطور باید بگویم ولی این بخش کثیف فوتبال است و حضور دراین شرایط اصلا راحت نیست.»

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا مورینیو در ادامه درمورددلایل شکست تیمش صحبت کرد:« به نظر من این شکست تقصیر یکی از بازیکنان من بود که با این شرایط آشنا بود و در دام بازیکنان حریف افتاد. بخشی از مسئولیت شکست به دوش اوست. هیچ مشکلی در گفتن این ندارم ولی داور هم مقصر است و تقصیر ما هم برگردن من و شاگردانم است.»

در این میان ، مورینیو به دفاع از کاکا برخاست:« از نظر من کاکا یکی از بهترین ها بود. اودر ترکیب اصلی بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشت . »

مربی باتجربه رئال ادامه داد:« تمام امتیازات مهم تر است. شکست خیلی سخت تر از تساوی است و هر هفته از بازیها برایمان مهم است.»

مورینیو درادامه به صحبتهایش قبل از بازی اشاره کرد و گفت:«  فکرش را هم نمی کردم که هیچ یک از بازیکنانم کارت قرمز بگیرنند.آنها را آماده کرده بودم ولی در نهایت پاسخ چیزی بود که توقعش را ندارم. فکر می کنم که بازیکنان هم باید خودشان را آماده کنند و باید به اندازه کافی هوشیار باشند تا از چنین شرایطی جلوگیری کنند.من به لوانته تبریک می گویم که بازی اش را ارائه کردو خیلی هم خوب این کار را کرد. تیم من بد بود و داور بازی هم بد بود.»

مورینیو در مورد رونالدو گفت:« رونالدو ساعت 2 بعدازظهر روز یکشنبه به من گفت که در اوج آمادگی نیست ولی می خواست در این بازی برای موفقیت تیم تلاش کند ولی در اوج نبود و روند بهبودش طوری نبود که به عنوان بازیکن ثابت به میدان برود.»

آخرین سوال مطرح شده هم درمورد نیمار بود که مورینیو گفت:« نمی دانم. الان بازار نقل و انتقالات تعطیل است و من هیچ چیزی نمی دانم.»

 

 
ارسال به دوستان