۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد ۱۸۳۰۶۱

حرفهای مشحون درباره حذف بسکتبال ایران

مشحون ضمن تکذیب شایعات مبنی بر اختلاف برخی ملی پوشان، در خصوص آینده کاری ماتیچ سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: ماتیچ زحمات زیادی برای بسکتبال ایران کشیده و نمی‌توان بدون کار‌شناسی برای ادامه یا قطع همکاری با او تصمیم گرفت.
ایلنا: رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: قهرمانی و المپیکی شدن حق مسلم بسکتبال ایران بود که متاسفانه با یک باخت غیرقابل پیش بینی و ناباورانه آن را از دست دادیم.

 محمود مشحون با بیان این مطلب افزود: تیم ملی بسکتبال تا قبل از بازی با اردن تمامی حریفانش را با اقتدار شکست داده بود و در بدبینانه‌ترین حالت هم تصور نمی‌شد تیم ایران مغلوب اردن شود، اردنی که پیش از بازی با ایران چهار باخت را تجربه کرده بود و قدرتش به هیچوجه قابل قیاس با بسکتبال ما نیست.

وی ادامه داد: تمامی کار‌شناسان و مقامات آسیایی و جهانی بسکتبال تیم ایران را شانس اول قهرمانی می‌دانستند و باخت به اردن آن‌ها را هم واقعا شوکه کرد.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: البته باید به این واقعیت اشاره کرد که تیم ملی ایران در بازی با اردن عملکرد خوبی نداشت و از اواسط بازی غرور کاذبی گریبانگیر ملی پوشان شد که بهترین فرصت را برای اردنی‌ها بوجود آورد تا به برتری برسند و بسکتبال ایران چنین اتفاق تلخی را تجربه کند.

مشحون ضمن تکذیب شایعات مبنی بر اختلاف برخی ملی پوشان، در خصوص آینده کاری ماتیچ سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: به هرحال ماتیچ زحمات زیادی برای بسکتبال ایران کشیده و نمی‌توان بدون کار‌شناسی برای ادامه یا قطع همکاری با او تصمیم گرفت. قطعا بعد از بازگشت به ایران گزارش کاملی را به وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک ارائه خواهیم کرد تا در این خصوص تصمیم گیری لازم صورت بگیرد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پایان اظهار داشت: فدراسیون بسکتبال ‌‌نهایت تلاشش را برای موفقیت تیم ملی ایران در جام ملت‌ها انجام داد و به اعتقاد اکثر کار‌شناسان بهترین تیم را به ووهان چین اعزام کرد، اما متاسفانه بدشانسی و یک اتفاق غیر قابل پیش بینی جام قهرمانی و مجوز المپیک را از ایران گرفت و بابت این مسئله شرمنده مردم ایران و علاقه مندان به بسکتبال شدیم.

ارسال به دوستان