۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد ۱۸۳۱۷۳

ذوب آهن شخصیت قهرمانی نداشت

منصور ابراهیم زاده در حال حاضر یکی از بهترین مربیان وطنی است اما او هنوز تجربه فاقد توانایی لازم برای عبور از گردنه های دشوار بین المللی است. در بازی دیروز ذوب آهن، آنچه که وجود نداشت، راهکار لازم برای " مهار بازی حریف " بود.
عصر ایران ورزشی - شکست ذوب آن در برابر سامسونگ کره جنوبی، آن هم در اصفهان و در شرایطی که بازی رفت دو تیم در کره با تساوی 1 بر 1 به پایان رسیده بود، نشان داد که تیم خوب ذوب آهن هنوز شخصیت لازم برای قهرمانی در سطح باشگاههای آسیا را ندارد.

ذوب آهن در بازی برگشت با یک گل از سامسونگ کره پیش افتاد و همه تماشاگرانش را به صعود به دور بعد امیدوار کرد اما برتری اصفهانی ها دیری نپایید و بازیکنان سامسونگ با حفظ نظم تیمی شان، موفق شدند ورق را برگردانند.

 هر چند که منصور ابراهیم زاده در حال حاضر یکی از بهترین مربیان وطنی است اما او هنوز تجربه فاقد توانایی لازم برای عبور از گردنه های دشوار بین المللی است.

 ذوب آهنی که در خانه سامسونگ با رقیب قدر خود مساوی کرده بود، اگر به عنوان یک تیم شخصیت لازم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را داشت، در خانه خودش آن هم در شرایطی که 1 بر صفر از حریف کره ای پیش افتاده بود، علی القاعده باید پیروز از زمین خارج می شد. اما این تیم حتی نتوانست نتیجه تساوی 1 بر 1 را حفظ کند تا تکلیف تیم صعودکننده، در وقت اضافی روشن شود.

ذوب آهن تیم خوبی است اما هنوز مشت و مال لازم را برای کسب موفقیت در سطح آسیا ندیده است. شاید ابراهیم زاده در سال های بعد بتواند به شکلی مدبرانه تر به " کنترل بازی " بپردازد. 

در بازی دیروز ذوب آهن، آنچه که وجود نداشت، راهکار لازم برای " مهار بازی حریف " بود. 
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
11
6
ببخشید آقای نویسنده تو کدوم تیم لیگ برتر انگلیس مربیگری کرده اند؟
عبدالرحمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
1
12
ابراهیم زاده مربی همیشه دوم این بار دوم هم نشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
0
0
نویسنده محترم همه دیدند که ذوب آهن خودش حذف نشد اون رو حذف کردند این اعراب سعودی!لعنت...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
0
0
حیف از این تیم ذوب آهن که دارن نابودش می کنن، یکی از بهترین تیم های سال های اخیر ایران