۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۱۲-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۳۸۴۳
انتشار: ۱۷:۰۶ - ۱۲-۰۷-۱۳۹۰

بازگشایی پرونده امیر منصور آریا در وزارت صنعت

غضنفری در حاشیه مجمع عمومی شورای اصناف در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل ستادی به منظور بررسی واحدهای تولیدی زیرمجموعه گروه موسوم به امیرمنصور آریا، گفت: ‌حفظ تولید و سرانجام این شرکتها در ستاد مذکور پیگیری خواهد شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل ستادی به منظور بررسی واحدهای تولیدی زیرمجموعه گروه موسوم به امیرمنصور آریا خبر داد.

به گزارش مهر، مهدی غضنفری در حاشیه مجمع عمومی شورای اصناف در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل ستادی به منظور بررسی واحدهای تولیدی زیرمجموعه گروه موسوم به امیرمنصور آریا، گفت: ‌حفظ تولید و سرانجام این شرکتها در ستاد مذکور پیگیری خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین درباره هدف گذاری اشتغال در وزارتخانه‌های بازرگانی و صنایع و معادن سابق اظهارداشت: هرساله وزارتخانه‌های دولتی هدفگذاری خود برای ایجاد شغل را مشخص و به شورای عالی اشتغال اعلام می‌کنند. بر این اساس، پیش بینی شده وزارت بازرگانی 290 هزار شغل و وزارت صنعت 310 هزار شغل تا پایان سال 90 ایجاد کنند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر پرداخت جوایز صادراتی تا قبل از روز ملی صادرات گفت: مجوز فروش اموال و دارایی‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده است که بخشی از منابع حاصل از آن به پرداخت جوایز صادراتی اختصاص خواهد یافت، این در حالی است که تا روز ملی صادرات امسال که 29 مهرماه است، خبرهای خوشی را به صادرکنندگان کشور خواهیم داد.
ارسال به دوستان