۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۱۳-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۳۹۰۲
انتشار: ۰۸:۴۶ - ۱۳-۰۷-۱۳۹۰

اساسنامه بانک آریا کان لم یکن شد

رئیس کل بانک مرکزی افزود: تفکیک رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانکها به ویژه بانکهایی که تازه خصوصی شده اند از مصوبات این جلسه بود.

شورای پول و اعتباراساسنامه بانک آریا را که به تصویب این  شورا رسیده بود اما ثبت نشده بود کان لم یکن اعلام کردند .
 
بهمنی سخنگوی شورا به واحد مرکزی خبر گفت: در جلسه شورای پول و اعتبار که با حضور رئیس کل بانک مرکزی، دادستان کل کشور ، برخی از وزرا و دیگر اعضا تشکیل شد اعضا اساسنامه بانک آریا را که به تصویب شورای پول و اعتبار رسیده بود اما ثبت نشده بود کان لم یکن اعلام کردند و مقرر شد منابع گروه آریا نگهداری و پس از مدتی با نظر قوه قضاییه برای سهامداران خرد تعیین تکلیف شود.

رئیس کل بانک مرکزی افزود: تفکیک رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانکها به ویژه بانکهایی که تازه خصوصی شده اند از مصوبات این جلسه بود.

وی گفت: تقویت هیأت انتظامی بانکها برای برخورد شدیدتر با تخلفات در دستور کار این جلسه قرار داشت که یک نفر به اعضای این هیأت انتظامی اضافه و مقرر شد که کمیته انتظامی نیز فعال شود.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: در این جلسه بر تقویت کنترلهای داخلی، شناسایی ریسک و تقویت بازرسی های بانکها تأکید شد.
ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود