۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۴-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۴۰۳۱
انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۴-۰۷-۱۳۹۰

سارا پیلین نامزد ریاست جمهوری آمریکا نمی شود

فرماندار پیشین آلاسکا همچنین تاکید کرد نامزد هیچ حزب دیگری نیز نخواهد شد چرا که این کار به پیروزی اوباما کمک می کند.

سیاستمدار محافظه کار آمریکایی اعلام کرد قصد ندارد در انتخابات ریاست جمهوری آینده با "باراک اوباما" رقابت کند.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، "سارا پیلین" شب گذشته با اعلام این خبر گفت وی و همسرش تصمیم گرفته اند که به طریق دیگری به کشورشان خدمت کنند.

نامزد معاون اولی "جان مک کین" در انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 در گفتگوی رادیویی اعلام کرد قصد ندارد در انتخابات سال آینده نامزد جمهوریخواهان شود. فرماندار پیشین آلاسکا همچنین تاکید کرد نامزد هیچ حزب دیگری نیز نخواهد شد چرا که این کار به پیروزی اوباما کمک می کند.
 
این در حالی است که پیلین پیش از این بارها از احتمال نامزدی اش در انتخابات ریاست جمهوری 2012 آمریکا خبر داده بود و نظرسنجی های اخیر نیز از شانس بالای وی در میان محافظه کاران حکایت داشت.
 
گفتنی است در حال حاضر "میت رامنی" فرماندار پیشین ماساچوست و "ریک پری" فرماندار تگزاس بیش از دیگر نامزدهای جمهوریخواهان بخت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را دارند.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)