۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۴۳۸۷
انتشار: ۱۰:۴۳ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۰

وزارت بهداشت: همه‌گیری بیماری وبا در کشور پایان یافت


رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از پایان همه‌گیری بیماری وبا در کشور خبر داد.

به گزارش مهر، محمدمهدی گویا گفت: همه‌گیری بیماری وبا تقریباً پایان یافته است ولی بازهم وضعیت احتیاطی خود را تا پایان مهرماه حفظ می‌کنیم.

وی گفت: حدود ده روز است که هیچ موردی از بیماری وبا در کشور نداشته‌ایم و تنها دو مورد مربوط به اتباع کشورهای همسایه که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده‌اند در سیستان و بلوچستان شناسایی شده که آن دو نیز تحت درمان قرار گرفته‌اند.

گویا ضمن تأکید بر ضرورت انجام 4 مرحله سالم‌سازی سبزیجات به هموطنان توصیه کرد ضمن رعایت نکات بهداشتی از خرید مواد غذایی از دست‌فروشان نیز خودداری کنند.
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت