۰۳ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۴۳۹۴
انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۰

سودآوری محصولات صادراتی سایپا در دهه هشتاد

معاون صادرات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا از سودآور بودن محصولات صادراتی این گروه در دهه گذشته خبر داد و گفت: با اتخاذ برنامه های هدفمند دهه 80 به دهه شکوفایی صادرات گروه خودروسازی سایپا تبدیل شد.
محسن جوان در گفت و گو با سایپانیوز اظهار داشت: به دنبال برنامه ریزی های بلند مدت با هدف توسعه فعالیت های صادراتی شاهد رشد چشمگیری در سودآوری محصولات صادراتی گروه خودروسازی سایپا در چندسال اخیر بودیم.

وی افزود: طی دهه گذشته صادرات سایپا بیش از 70 برابر شده که به وضوح نشان دهنده اتخاذ استراتژی صحیح و عزم جدی گروه خودروسازی سایپا برای حضور در بازارهای جهانی است.

جوان در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص وضعیت صادرات سایپا در سال جاری اعلام کرد: تمامی برنامه های صادراتی گروه خودروسازی سایپا در شش ماهه اول سال جاری تحقق یافته و بیشترین میزان خودروی سواری کشور در این مدت توسط این گروه به بازارهای هدف صادر شده است.

معاون صادرات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه تصریح کرد: رشد مداوم و مستمر صادرات شرکت سایپا طی سالیان اخیر که با مطالعه عمیق و دقیق بازارهای صادراتی و تکیه بر مزیت رقابتی محصولات این شرکت یعنی قیمت رقابتی، مصرف سوخت کم، خدمات پس از فروش گسترده و قطعات یدکی ارزان قیمت و در دسترس حاصل شده، همواره بر پایه ایجاد ارزش افزوده اقتصادی و تحکیم جایگاه برند سایپا انجام شده است.
 
ارسال به دوستان
جایگاه ایران در آسیا از نظر قدرت نظامی به گزارش موسسه گلوبال فایرپاور چرا عضلاتمان ضعیف می‌شوند؟ / مراقبت‌های پیشگیرانه برای مقابله با از دست دادن عضله جزئیاتی از توانایی پدافند هوایی ایران در برابر حمله اسرائیل (+عکس) جریمه یک میلیونی برای خودروهای باری بدون حفاظ ایمنی رهبری امروز دست چه کسی را بوسید؟ (عکس) ولایتی شهادت پزشک ایرانی در لبنان را تسلیت گفت آمریکا حمله تروریستی به ترکیه را محکوم کرد غافلگیری چوپانان تبریزی از بارش نیم متری برف در دامنه سهند (+عکس) اسرائیل "المیادین" را با موشک زد همسر محمد علی کلی برای ساخت استادیوم به کابل می‌‌رود (+عکس) ایران حمله تروریستی به ترکیه را محکوم کرد حزب‌الله با موشک‌های دقیق، صنایع نظامی اسرائیل را در تل‌آویو هدف قرار داد قهرمانی مقتدرانه کشتی فرنگی امید ایران در جهان ایران: ادعای دخالت در عملیات حزب‌الله علیه اسرائیل، دروغی بیش نیست حمله اسرائیل به دفتر المیادین در بیروت