۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۴۵۰۷
انتشار: ۱۸:۳۷ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۰

ماشین لباس‌شویی مسافرتی هم رسید! (+عکس)

این خبر برای کسانی که دائم در حال سفر هستند، در کمپ‌ها زندگی می‌کنند یا حتی دانشجویانی که پول زیادی ندارند، می‌تواند یک خبر خوب باشد: یک ماشین لباسشویی کوچک و سفری!
برای اغلب مردم، شستن لباس‌ها کابوسی بی‌انتها است! اما آنها که دائم در حال جابه‌جایی هستند یا به هر دلیلی بیشتر اوقات به امکانات مناسب برای شستن لباس‌ها دسترسی ندارند،‌ بهتر می‌توانند توضیح دهند که شستن لباس گاهی چه‌قدر می‌تواند کابوس‌وار باشد! به علاوه برخی افراد به امکاناتی مانند سالن‌های لباسشویی یا ماشین لباسشویی دسترسی ندارند و داشتن یک ماشین لباسشویی حتی برایشان نوعی تجمل محسوب می‌شود.

به گزارش جام نیوز ه نقل از دیسکاوری بدین ترتیب، این خبر برای کسانی که دائم در حال سفر هستند، در کمپ‌ها زندگی می‌کنند یا حتی دانشجویانی که پول زیادی ندارند، می‌تواند یک خبر خوب باشد: یک ماشین لباسشویی کوچک و سفری!

ماشین لباسشویی جدیدی به نام لاندری‌‌پاد به بازار عرضه شده که تنها به اندازه یک دستگاه سالادساز است. برای استفاده از این ماشین لباسشویی، فقط باید آب، ‌لباس‌ها و شوینده را درون لاندری‌پاد بریزید. بعد از این که لباس‌ها مدتی خیس خوردند، در لاندری‌پاد چرخانده می‌شوند.

بعد از این مرحله می‌توانید محتویات ماشین لباسشویی را خالی کنید و برای آب‌کشی دوباره آن را با آب پر کنید. حتی می‌توانید از آن به عنوان خشک‌کن استفاده کنید. کافی است خروجی آب را باز بگذارید و اجازه بدهید آبی که در طول چرخیدن از لباس گرفته می‌شود، از لاندری‌پاد خارج شود.

در حال حاضر با لاندری‌پاد می‌توانید حدود 6 دست لباس بشویید که البته خیلی زیاد نیست،‌ اما از این که هیچ لباس تمیزی برای پوشیدن نداشته باشید خیلی بهتر است.

قیمت لاندری‌پاد 100 دلار اعلام شده است.
ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد