۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۹-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۴۷۱۷
انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۹-۰۷-۱۳۹۰

مرگ دلخراش دختربچه تنها

از آنجا كه مادر «آرميتا» كوچولو در خانه نبود، ‌همسايه‌ها بلافاصله دخترك را به بيمارستان رساندند اما به علت ضربه شديد به سر و خونريزي، دقايقي بعد دختر چهار ساله جان باخت.

ایران: دختر كوچولوي زن جوان كه هنگام رفتن مادر به محل كارش در خانه تنها مي‌ماند، سرانجام قرباني حادثه شوم شد.

ساعت ده صبح يكشنبه ساكنان يكي از مجتمع‌هاي مسكوني در محله تهرانسر- غرب تهران- با شنيدن صداي مهيبي از حياط خانه، بيرون دويده و در كمال بهت و ناباوري با پيكر خونين دخترك همسايه طبقه پنجم روبه‌رو شدند.

از آنجا كه مادر «آرميتا» كوچولو در خانه نبود، ‌همسايه‌ها بلافاصله دخترك را به بيمارستان رساندند اما به علت ضربه شديد به سر و خونريزي، دقايقي بعد دختر چهار ساله جان باخت.

پس از اعلام موضوع، زن جوان سراسيمه خود را به بيمارستان رساند و با پيكر بي‌جان دخترش روبه‌رو شد.

دقايقي بعد هم با دستور محمد شهرياري- بازپرس كشيك ويژه قتل- تيم جنايي براي بررسي ماجرا راهي بيمارستان شدند.

مادر آرميتا كه بشدت گريه مي‌كرد، گفت: مجبور بودم دخترم را تنها در خانه رها كنم چرا كه 2 سال قبل از همسرم جدا شده و به تنهايي مسئوليت نگهداري از دخترم را برعهده گرفتم. براي تأمين مخارج زندگي هم در يك آموزشگاه رانندگي مربيگري مي‌كردم. بنابراين ساعت‌هايي كه به محل كارم مي‌رفتم، آرميتا را در خانه گذاشته و درها را قفل مي‌كردم، اما نمي‌دانم امروز او چگونه در بالكن را باز كرده و پرت شده است.

ارسال به دوستان
کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد