۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۱۹-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۴۷۲۹
انتشار: ۱۰:۴۱ - ۱۹-۰۷-۱۳۹۰

روایت جاسوسی گوگل از زبان «دهن‌لق‌ترین دوست من»

دهن‌لق‌ترین دوست من، به بیان اهمیت گوگل در ایران می‌پردازد و انگیزه‌های گوگل از لغو برخی تحریم‌های علیه ایران را تبیین می‌کند.

فارس: مجموعه نمایشگاهی «دهن‌لق‌ترین دوست من» در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، فعالیت‌های جاسوسی و اهداف شبکه گوگل و نیز مسائل پشت پرده و آینده گوگل را برای مخاطبان بازگو می‌کند

‌مراسم رونمایی از نرم‌افزار رسانه‌ای تعلیم و تربیت دینی در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با حضور چند تن از خدام بارگاه نورانی امام هشتم(ع) برگزار شد.

علی جاودانی؛ مدیر بخش نرم‌افزارهای نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در این خصوص گفت: نرم‌افزار تعلیم و تربیت دینی کودک به همت مؤسسه خدمات مشاورهای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی تهیه شده است و در مراسم ویژه‌ای همراه با حضور ۱۰نفر از خادمان بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) رونمایی شد.

وی افزود: نرم‌افزار تعلیم و تربیت دینی کودک، به منظور استفاده آسان از آن به‌صورت "دی وی دی ویدئو" و با مخاطب قرار‌دادن والدین و مربیان کوکان طراحی شده است.

700 نرم افزار به همت ارشاد تهران به نمایشگاه آمد

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، امسال با بیش از 700 نرم‌افزار در زمینه فرهنگی، مذهبی، احکام، کودک و نوجوان در پنجمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه های دیجیتال شرکت کرده است.

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران سعی دارد تا محصولات متنوعی را در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری و مذهبی ارائه دهد.

عرضه رایگان نرم‌افزار هوشمند قرائت قرآن کریم

این اداره کل تلاش دارد تا از طریق برقراری تعامل با مراکز فعال درزمینه‌های مختلف دیجیتالی، بستر مناسبی را برای فعالیت فرهنگی و هنری و مذهبی به ویژه برای نسل جوان فراهم کند.

امسال، "نرم‌افزار هوشمند قرائت قرآن کریم" از جمله محصولاتی است که این اداره‌کل ارائه می‌دهد همچنین این نرم‌افزار به‌صورت رایگان در غرفه این مرکز ارائه می‌شود.

بازی‌های رایانه‌ای آسیب‌شناسی می‌شود

غرفه آسیب‌شناسی بازی‌‌های رایانه‌‌ای در 2 بخش عمومی و بخش ویژه والدین در پنجمین نمایشگاه جشنواره رسانه‌‌های دیجیتال برپا شده است.

این بخش با هدف اطلاع‌رسانی در خصوص آسیب‌‌ها و تهدیداتی که در قالب بازی‌‌های رایانه‌‌ای، کودکان و نوجوانان را هدف قرار داده است، فعالیت می‌کند.

این بخش، متشکل از 2 قسمت عمومی است که شامل تابلو و مقاله و پخش مستند جنگ پنهان است.

اطلاع‌رسانی در قسمت ویژه والدین، در قالب تابلو، مقاله و پخش فیلم‌های بازی‌‌های رایانه‌‌ای موجود در بازار است که مشکلات فرهنگی دارد همچنین راهکارهای مقابله و نظارت بر بازی‌‌های رایانه‌ای را به والدین گوشزد می‌کنند.

یکی از معضلات اصلی در حوزه بازی‌‌های رایانه‌‌ای، نوع نگرش مسئولیت‌‌های والدین و کاربران بازی‌‌های رایانه‌‌ای است که به بازیی‌های رایانه‌‌ای فقط به‌عنوان ابزار سرگرمی نگاه می‌‌کنند در صورتی که بازی‌های رایانه‌‌ای در قدوقواره رسانه‌ای بزرگ، افکار و عقاید نسل جوان را هدف قرار داده است.

تزریق ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی از طریق بازی‌های رایانه‌ای

در بازی‌‌های رایانه‌‌ای موجود در بازار با بازی‌‌هایی مواجه می‌شویم که محور اصلی آن‌ ها اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی است؛ این‌‌ها تلاش می‌کنند تا ایده و افکار خود را در قالب بازی‌‌های رایانه‌‌ای به نسل جوان تزریق کنند.

یکی از محورهای اصلی بازی‌های موجود در بازار، توجه به رویکرد فرهنگ غرب است.

بازی‌هایی که در آن‌ها قُبح گناهان شکسته می‌شود و حاوی تبلیغ بِرَهنگی فرهنگی غرب و همچنین صحنه‌‌های خشونت‌آمیز است و از سوی دیگر، با بازی‌‌هایی مواجه هستیم که در آن‌ ها با آموزش سِحر و جادو همچنین مباحث شیطان‌پرستی رو به رو می‌شویم.

عضوگیری انجمن بازی‌سازان ایران از تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای

انجمن بازی‌سازان ایران، با 8 شرکت بازی‌ساز در پنجمین نمایشگاه رسانه‌‌های دیجیتال شرکت کرده است.

هدف این انجمن، اعتلای سطح علمی و کیفی بازی‌سازی کشور و معرفی این هنر همچنین ایجاد تفاهم و ارتباط علمی و هنری بین اعضا است.

این انجمن از گروه‌‌های بازی‌ساز کشور حمایت‌‌های علمی و مدیریتی می کند.

هدف اصلی از حضور انجمن بازی‌سازان ایران در نمایشگاه رسانه ‌های دیجیتال، عضوگیری تولیدکنندگان بازی‌‌های رایانه‌‌ای مستقل و رسمی و حقوقی است.

افراد با مراجعه به بخش انجمن بازی‌سازان ایران می‌توانند در این انجمن عضو شوند؛ این کاربران می‌توانند از مراحل ساخت بازی‌‌های رایانه‌‌ای یا رفع مشکلات ساخت بازی‌‌های خود آگاه شوند.

علت لغو برخی تحریم‌های گوگل علیه ایران

مجموعه نمایشگاهی "دهن‌لق‌ترین دوست من" در نمایشگاه امسال فعالیت‌های جاسوسی و اهداف شبکه گوگل و نیز مسائل پشت پرده و آینده گوگل را برای مخاطبان بازگو می‌کند.

مجموعه نمایشگاهی "دهن‌لق‌ترین دوست من"، چگونگی سرقت اطلاعات توسط گوگل و عملکرد گوگل در ۲ کشور ایران و چین را در قالب تابلومقاله برای بازدیدکنندگان بازگو می‌کند.

دهن‌لق‌ترین دوست من، به بیان اهمیت گوگل در ایران می‌پردازد و انگیزه‌های گوگل از لغو برخی تحریم‌های علیه ایران را تبیین می‌کند.

این قسمت از بخش جنگ‌نرم با ارائه مطالبی مهم، عملکرد کشورهای استرالیا، ترکیه، ایتالیا، فرانسه، چین، هند و کره جنوبی را در خصوص مقابله با فعالیت جاسوسی گوگل تبیین می‌کند.

روش‌های طولانی‌مدت مقابله با گوکل و چگونگی فعالیت موتور جست‌وجوگر گوگل و حریم خصوصی و گوگل نیز در این بخش از نمایشگاه ارائه می‌شود.

در بخشی از این تابلومقالات، از کارانداختن سرویس google analaytics وgoogle adsence به عنوان راه حلی برای مقابله با جمع‌آوری اطلاعات توسط گوگل اعلام شد، جالب این است که کمتر از ۰۱/۰ درصد از کاربران ایرانی از این بخش استفاده می‌کنند.

این سرویس‌ها، اصلی‌ترین بازیگران جست و جوگر گوگل است.

گفتنی است که شرکت گوگل، سرویس google adsence را برای کابران ایرانی مسدود کرده است اما این کار صرفاً یک پوشش محسوب می‌شود.

پنجمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال تا ۲۳ مهر از ساعت 8 صبح تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان به تولیدات دیجیتالی است.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)