۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۱۹-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۴۷۸۹
انتشار: ۱۵:۲۶ - ۱۹-۰۷-۱۳۹۰

قرائتی: ایران قطب تشیع و مهدویت است

وی تاکید کرد: تمامی مسئولان استان باید در ساخت و راه اندازی این مجموعه همکاری لازم را داشته باشند و تمامی فعالیتها با محوریت نماینده ولی فقیه در استان انجام شود.

مهر: رئیس ستاد اقامه نماز کشور، ایران را قطب تشیع و مهدویت عنوان کرد.

حجت الاسلام محسن قرائتی ظهر سه شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساختمان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) گفت: ایران به مرکزی تبدیل شده که از تمامی نقاط دنیا در بحث تشیع و مهدویت به آن مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت فعلی کشور باید روندی برای حرکت در مسیر توجه به مهدویت برگزیده شود که پاک و ساده باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور در ادامه سخنان خود یادآور شد: مرکز مهدویت کشور را که راه اندازی کردیم تا به امروز 300 فارغ التحصیل داشته و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که بنیاد فرهنگی شیراز فارغ التحصیلان بی شماری را تربیت کند.

وی تاکید کرد: تمامی مسئولان استان باید در ساخت و راه اندازی این مجموعه همکاری لازم را داشته باشند و تمامی فعالیتها با محوریت نماینده ولی فقیه در استان انجام شود.

این مجموعه در فضایی با زیربنای شش هزار و 900 متر و اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان ساخته خواهد شد که شامل اولین دانشگاه تخصصی مهدوی در خاورمیانه و مهدیه بزرگ شیراز است.
برچسب ها: قرائتی ، تشیع ، مهدویت
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت