۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۰-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۴۹۱۶
انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۰-۰۷-۱۳۹۰

فرشاد حیدری مدیرعامل بانک ملی شد

فرشاد حیدری پیش از این عضو هیئت مدیره بانک تجارت بود. همچنین وی دارای دانشنامه علوم اقتصادی در مقطع کارشناسی و مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد است.

فرشاد حیدری طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی مدیرعامل بانک ملی ایران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی ودارایی فرشاد حیدری مدیرعامل بانک ملی ایران شد. این حکم طی روز جاری از سوی وزیر اقتصاد به امضا رسیده و ابلاغ شده است.

این در حالی است که محمود بهمنی روز دوشنبه هفته جاری در حاشیه جلسه شورای گفتگو از فرشاد حیدری به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی مدیرعاملی بانک ملی ایران نام برده بود.

فرشاد حیدری پیش از این عضو هیئت مدیره بانک تجارت بود. همچنین وی دارای دانشنامه علوم اقتصادی در مقطع کارشناسی و مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد است.

مدیرعامل جدید بانک ملی پیش از این رئیس اداره اعتبارات کل بانک تجارت و مدیر امور اعتباری این بانک نیز بوده است.
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است