۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد ۱۸۵۰۱۶

روبينيو منتظر بازي دوباره براي ميلان

اين ملي پوش برزيلي از حدود يک ماه پيش و در تمرينات تيمش پيش از ديدار مقابل بارسا در ليگ قهرمانان دچار مصدوميت شد و از آن زمان براي روسونري به ميدان نرفته است
ورزش 3 - روبینیو، مهاجم میلان، تایید کرد که بعد از مدتی دوری از میادین به دلیل مصدومیت، دوست دارد هرچه زودتر به میادین برگردد.

این ملی پوش برزیلی از حدود یک ماه پیش و در تمرینات تیمش پیش از دیدار مقابل بارسا در لیگ قهرمانان دچار مصدومیت شد و از آن زمان برای روسونری به میدان نرفته است.

رسانه های ایتالیایی اعلام کرده اند که روبینیو در آستانه بازگشت به ترکیب میلان قرار دارد و احتمالا در دیدار امشب مقابل پالرمو به میدان خواهد رفت.

روبینیو در گفتگو با میلان چنل گفت:" من خوب و خوشحال هستم و دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته ام. من با تیم تمرین می کنم و امیدوارم که بتوانم به تیم در دیدارهای بعدی کمک کنم.

زمانی که در ماه آگوست برای اولین بار احساس درد کردم، فکر نمی کردم برای مدتی طولانی از میادین دور باشم. من هرگز در دوران بازی ام دچار مصدومیت جدی نشده بودم اما اکنون دیگر تمام شده است.

نمی توانم دیگر بیش از این برای بازی در سن سیرو و کسب پیروزی با تیم صبر کنم."

روبینیو در تابستان 2010 از منچسترسیتی به میلان پیوست و با زدن 14 گل در 34 دیدار، نقش مهمی در قهرمانی روسونری در سری آ داشت.
ارسال به دوستان