۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۵۰۵۰
انتشار: ۱۱:۰۴ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۰

نماینده مجلس: مشکل خاصی در تحقیق و تفحص از سایپا پیش نیامده است

مجلس به ما ماموریت داده تا موضوع خاصی را در سایپا تحقیق کنیم/ امید داریم زودتر نتیجه تحقیقات را اعلام کنیم/ به عنوان یکی از اعضا این تحقیق و تفحص، از همکاری سایپا رضایت دارم

عضو کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سایپا افزود: مجلس به ما ماموریت داده تا موضوع خاصی را در سایپا تحقیق کنیم و تاکنون در این روند، مشکل خاصی پیش نیامده است.

علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اعتدال، با اشاره به طرح تحقیق و تفحص از شرکت خودروسازی سایپا گفت: وظیفه و تکلیف تمام دستگاه اجرایی این است که همکاری کافی را با طح های تحقیق و تفحص مجلس داشته باشند ، البته تحقیق و تفحص مرحله قانونی ، زمانی، ساختاری و نحوه پیگیری های خود را دارد.

وی ادامه داد: موضوع دارای روش مشخصی است و اسنادش در شورای رقابت ، خصوصی سازی و وزارت صنایع موجود است و نیاز زیادی به پی گیری برای یافتن اسناد نیست .

یوسف نژاد گفت: تحقیقات تازه آغاز شده است و من به عنوان یکی از اعضا این تحقیق و تفحص ، از همکاری سایپا رضایت دارم.

وی در خاتمه گفت: ما 6 ماه فرصت برای این تحقیقات داریم ، اما چون تمام مدارک آماده است و همکاری های لازم از سوی سایپا صورت گرفته، امید داریم زودتر نتیجه تحقیقات را اعلام کنیم.
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است