۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۵۰۷۵
انتشار: ۱۴:۰۳ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۰

سازمان غذا و دارو رسما آغاز به کار کرد

وزیر بهداشت با رونمایی از نشان این سازمان و ممهور کردن تمبر یادبود، فعالیت سازمان غذا و دارو را همزمان با روز جهانی غذا به طور رسمی کلید زد.

با پرده برداری از نشان سازمان غذا و دارو و ممهور شدن تمبر یادبود این سازمان توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو رسما" آغاز به کار کرد.

به گزارش مهر، همزمان با روز جهانی غذا امروز در سالن همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیما از نشان و تمبر یادبود سازمان غذا و دارو پرده برداری شد و این سازمان رسما" فعالیت خود را آغاز کرد.

بنا بر این گزارش مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت با رونمایی از نشان این سازمان و ممهور کردن تمبر یادبود، فعالیت سازمان غذا و دارو را همزمان با روز جهانی غذا به طور رسمی کلید زد.

بر اساس این گزارش مراسم روز جهانی غذا و آغاز به کار رسمی سازمان غذا و داور با شرکت دکتر شیبانی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و داوری کشور و معاونان و مدیران کل این سازمان و مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت و نمایندگان رسانه های جمعی برگزار شد.
ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)