۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۵۰۷۵
انتشار: ۱۴:۰۳ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۰

سازمان غذا و دارو رسما آغاز به کار کرد

وزیر بهداشت با رونمایی از نشان این سازمان و ممهور کردن تمبر یادبود، فعالیت سازمان غذا و دارو را همزمان با روز جهانی غذا به طور رسمی کلید زد.

با پرده برداری از نشان سازمان غذا و دارو و ممهور شدن تمبر یادبود این سازمان توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو رسما" آغاز به کار کرد.

به گزارش مهر، همزمان با روز جهانی غذا امروز در سالن همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیما از نشان و تمبر یادبود سازمان غذا و دارو پرده برداری شد و این سازمان رسما" فعالیت خود را آغاز کرد.

بنا بر این گزارش مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت با رونمایی از نشان این سازمان و ممهور کردن تمبر یادبود، فعالیت سازمان غذا و دارو را همزمان با روز جهانی غذا به طور رسمی کلید زد.

بر اساس این گزارش مراسم روز جهانی غذا و آغاز به کار رسمی سازمان غذا و داور با شرکت دکتر شیبانی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و داوری کشور و معاونان و مدیران کل این سازمان و مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت و نمایندگان رسانه های جمعی برگزار شد.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)