۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۱۸۵۱۰۲

احتمال دادگاهی شدن مارادونا

سبایوس در ادامه به القاب زشتی که مارادونا به باتیستا داده اشاره کرده است و دراین باره هم توضیحات تکمیلی را ارائه کرده.
گل- سرخیو باتیستا، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین، وارد نبردی قضایی با دیگو آرماندو مارادونا،سرمربی آلبی سلسته در جام جهانی 2010شده است. باتیستا، دن دیگو را به اهانت به او متهم کرده و از قاضی دادگاه خواسته تا مارادونا را به پرداخت مبلغ 5 هزار دلار جریمه محکوم کنند.

درخواست باتیستا توسط زنون سبایوس، وکیل باتیستا ارائه شد و این درخواست به فرناندو پیگنی، قاضی دادگاهی در آرژانتین تحویل داده شد.

در یکی از پاراگراف های این درخواست، سبایوس به این نکته اشاره کرده که مارادونا با اتهامی که درمورد دریافت رشوه از بازیکنان برای دعوت کردنشان به تیم ملی آرژانتین (از طریق کارلوس مک الیستر، ایجنت فیفا)، به سرخیو باتیستا وارد کرده، به «شهرت ورزشی»   او لطمه زده و به این نکته اشاره شده که این اتهام:« آسیب روحی فراوانی را به باتیستا وارد آورده و دادگاه باید این داستان را مورد بررسی قرار دهد.»

سبایوس در ادامه به القاب زشتی که مارادونا به باتیستا داده اشاره کرده است و دراین باره هم توضیحات تکمیلی را ارائه کرده. به عنوان مثال مارادونا در صحبتهایی باتیستا را با «پینیون فیخو» یک دلقک معروف در برنامه های تلویزیونی آرژانتین مقایسه کرده بود.

ارسال به دوستان