۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۵۱۲۹
انتشار: ۱۸:۳۵ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۰

انتقال اسرای فلسطینی براي مبادله

قرار است از فردا کار انتقال این اسرا به 2 زندان؛ عوفر در نزدیکی در رام‌الله و زندان صحرایی النقب آغاز شود.
اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی فردا 450 اسیر فلسطینی را که قرار است در مرحله نخست تبادل اسرا با "گلعاد شالیت" نظامی اسیر صهیونیست در نزد مقاومت مبادله شوند، به 2 زندان"النقب" و "عوفر" در نزدیکی رام‌الله منتقل میکند.

به گزارش فارس، کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش اسرائیل با همکاری سازمان امنیت داخلی(شاباک) در حال تهیه لیست 450 اسیر فلسطینی جهت مبادله آنها در مرحله نخست تبادل اسرا است که رژیم صهونیستی از آن به عنوان عملیات"قفل کردن زمان" یاد می‌کند.
 
قرار است از فردا کار انتقال این اسرا به 2 زندان؛ عوفر در نزدیکی در رام‌الله و زندان صحرایی النقب آغاز شود.
 
بر اساس این گزارش لیست اسامی این اسرا روز یکشنبه آینده منتشر خواهد شد تا فرصت برای هر گونه اعتراضات به آن در رژیم صهیونیستی مهیا شود که البته این کار یک اقدامی صوری است و تاثیری در روند کار تبادل اسرا ندارد.
 
از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که شالیت هفته آینده سه‌شنبه شب یا صبح چهارشنبه به سرزمین اشغالی وارد می‌شود و به محض ورود مورد آزمایشات ضروری قرار خواهد گرفت.
 
در همین راستا "صلاح البردویل" از رهبران جنبش حماس نیز تاکید کرد که "نائل البرغوثی" قدیمی‌ترین اسیر در سطح جهان که 34 سال از عمر خود را در زندان‌های رژیم صهیونیستی سپری کرده است، در لیست اسرایی است که قرار است آزاد شوند و همچنین "یحیی السنوار" و "روحی مشتهی" از رهبران مقاومت فلسطین آزاد خواهند شد.
ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته