۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد ۱۸۵۱۳۴

ماسکرانو: رفتار سيتي با تبس صحيح نيست

هافبک آرژانتيني بارسا از رفتار باشگاه منچسترسيتي با هموطنش ناراحت است.
فوتبال 3 - خاویر ماسچرانو هافبک بارسلونا معتقد است رفتار باشگاه منچسترسیتی با کارلوس تبس مهاجم آرژانتینی این تیم به دلیل بی انضباطی اش بسیار زشت و ناپسند است.

 هافبک اسبق لیورپول که سابقه بازی در کنار تبس را در تیم های وستهم و کورینتیانس دارد نسبت به حملات اخیر علیه مهاجم من سیتی جبهه گرفت.

 تبس به دلیل اینکه در بازی مقابل بایرن مونیخ از دستور روبرتو مانچینی سرمربی من سیتی سرپیچی کرد و حاضر نشد به زمین برود و برای تیمش بازی کند با دو هفته محرومیت های از سوی کمیته انضباطی باشگاه روبرو شده است که البته به نظر می رسد این محرومیت با مشخص شدن جزئیات بیشتر این پرونده افزایش پیدا می کند.

 ماسچرانو می گوید:" کارلیتوس خدمات زیادی به من سیتی کرده و فکر می کنم این رفتار با او بسیار زشت است. باورم نمی شود مسئولان باشگاه با اسطوره تیمشان این طور برخورد می کنند."

 "همه به او حمله می کنند در حالی که او نمی تواند از خود دفاع کند. این واقعا ناجوانمردانه است. در انگلیس این قضایا بسیار پیچیده است چرا که هر زمان این اتفاقات رخ می دهد همه به شما حمله می کنند."

 مانچینی بعد از اتفاقات مونیخ اعلام کرد تبس دیگر جایی در تیمش ندارد و تا زمانی که او سرمربی سیتی است این بازیکن فرصت بازی پیدا نخواهد کرد.
ارسال به دوستان