۲۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۵۶۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۵۶۳۲
انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۰

ديدار غيررسمي 120 نماينده با احمدي ن‍ژاد

نماينده تهران در مجلس تصريح كرد: در كنار اين نشست رسمي، بنا بر پيشنهاد خود رييس جمهور، هر از چند گاهي ديدار غير رسمي نمايندگان با رييس جمهور هم برگزار مي شود.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: حدود 120 نماينده با رييس جمهور ملاقات خصوصي داشتند.

 فاطمه آليا روز دوشنبه در گفت‌وگو با جام جم آنلاين با اشاره نشست شب گذشته نمايندگان مجلس با رئيس جمهور گفت: اين ديدار در ساختمان شهيد رجايي رياست جمهوري برگزار شد.

وي با بيان اينكه اين نشست غير رسمي بود، افزود: معمولا نشست رسمي نمايندگان با هيات دولت، با حضور روساي دو قوه و نمايندگان و اعضاي هيات دولت برگزار مي شود كه يك بار مجلس و بار ديگر دولت ميزبان است.

نماينده تهران در مجلس تصريح كرد: در كنار اين نشست رسمي، بنا بر  پيشنهاد خود رييس جمهور، هر از چند گاهي ديدار غير رسمي نمايندگان با رييس جمهور هم برگزار مي شود.

آليا خاطرنشان كرد: در ابتداي نشست شب گذشته احمدي نژاد تحليلي از مسايل بين المللي و جهان از جمله جنبش وال استريت ارائه كرد.

وي افزود: رييس جمهور به اتهام بي پايه و اساس اخير آمريكا عليه ايران مبني بر دست داشتن در اقدام تروريستي براي ترور سفير عربستان در آمريكا اشاره و اين اقدام آمريكا را نشانه استيصال و به بن بست رسيدن آنها دانست.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس افزود: آقاي احمدي نژاد همچنين با ارزيابي از مسايل اقتصادي كشور وضعيت را مثبت اعلام كرد.

آليا اضافه كرد: بعد از سخنان رييس جمهور نمايندگان به صورت جداگانه و خصوصي با وي ملاقات و مشكلات حوزه انتخابيه و مردم را با او در ميان گذاشتند.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
2
88
حالا چرا اينهمه نماينده، غير رسمي؟؟؟؟
بفرماييد تو دم در بده!!!!
رئیس جمهوری کامرون غیب شد  اصابت پهپاد به یک ساختمان در شمال تل آویو هریس : اجازه دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای را نخواهم داد نخست وزیر لبنان : حزب الله با قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل موافقت کرد این ۱۰ دارو را هیچوقت همراه با قهوه مصرف نکنید صدرالحسینی : ایران هیچ نقشی در خرید پیجرهای حزب الله نداشته است آمریکا ۱۶ نهاد و ۲۳ کشتی ایران را تحریم کرد توضیحات تکمیلی درباره تلف شدن توله گربه پالاس بیانیه های حزب الله در خصوص حملات موشکی گسترده به اسرائیل مهندس جنگنده های اف ۳۵ کیست؟ ترامپ خواستار تشدید تدابیر امنیتی در مواجهه با «تهدید ایران» شد تماس تلفنی وزیر خارجه آمریکا با رئیس پارلمان لبنان / تاکید نبیه بری بر آتش بس فوری فوتی های مسمومیت الکلی در گیلان به ۱۵ نفر رسید هشدار مهاجری به پزشکیان : برخی انتصابات در دولت زین کردن ⁧اسب تروآ⁩ برای نفوذی‌ها است/ به ریش وفاق ملی⁩ خواهند خندید داستان تماس های دردسرساز ترامپ با پوتین