۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۵۶۴۳
انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۰

نمايندگان فروش سايپا در اروميه: مجلس از صنعت خودروسازي داخلي بیشتر حمایت کند

در حال حاضر در حوزه حمل و نقل عمومي اين شهر بخش اعظم جابه‌جايي مسافر درون شهري به وسيله خودروهاي پرايد و محصولات ايكس‌.100 سايپا صورت مي‌گيرد كه اين موضوع نيز خود اشتغال‌زايي قابل توجهي در اين حوزه به دنبال داشته است.

نمايندگان فروش و خدمات پس از فروش سايپا در مركز استان آذربايجان غربي در بيانيه‌اي خواستار حمايت بيشتر دولت و مجلس از گروه خودروسازي سايپا جهت حفظ و گسترش اشتغال، رفاه و توسعه اين شهر شدند.

دراين بيانيه آمده است: در دنياي امروز حفظ و تقويت صنعت خودرو در هر كشوري حفظ و توسعه اشتغال، رفاه و توسعه‌يافتگي را به دنبال دارد. در ايران اسلامي نيز فعاليت گروه خودروسازي سايپا نقش قابل توجهي در اين زمينه داشته است.

اما در شهر اروميه با فعاليت 8 نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش سايپا زمينه اشتغال مستقيم 250 نفر فراهم شده و علاوه بر آن اشتغال ايجاد شده در واحدهاي صنفي مرتبط با صنعت خودرو اعم از مكانيكي، صافكاري، نقاشي، برقكاري، فروش و تعمير قطعات و غيره در حدود 5000 نفر برآورد مي‌شود.

بديهي است كه بركات فعاليت گروه خودروسازي سايپا در اين شهر تنها مختص به رشد و توسعه اشتغال مرتبط با صنعت خودرو نبوده و نقش اساسي در رشد كمي و كيفي حوزه حمل و نقل مسافر و بار و همچنين كشاورزي منطقه داشته است.

در حال حاضر در حوزه حمل و نقل عمومي اين شهر بخش اعظم جابه‌جايي مسافر درون شهري به وسيله خودروهاي پرايد و محصولات ايكس‌.100 سايپا صورت مي‌گيرد كه اين موضوع نيز خود اشتغال‌زايي قابل توجهي در اين حوزه به دنبال داشته است.

كشاورزي و كشت و صنعت مزيت اصلي اقتصادي اروميه بوده و محصول وانت نيسان توليدي گروه خودروسازي سايپا به خودروي اصلي مورد استفاده كشاورزان منطقه در حمل و نقل محصولات باغي و باري تبديل شده است.

گذشته از اشتغال‌زايي ايجاد شده به دليل تردد خودروهاي سايپا در اين شهر، قيمت مناسب اين محصولات موجبات بهره‌مندي اقشار حقوق‌بگير و كم‌درآمد و همچنين كشاورزان منطقه از خودروي شخصي و رشد رفاه خانوار را فراهم نموده است.

با توجه به پايين بودن هزينه‌هاي تعمير و نگهداري و مصرف سوخت، محصولات سايپا و به ويژه پرايد و محصولات خانواده ايكس‌.100 پرمنفعت‌ترين و كم خرج‌ترين خودروي داخلي براي اقشار كم‌درآمد اين شهر محسوب مي‌شوند.

در حال حاضر تعداد قابل توجهي از مالكان محصولات سايپا در اين شهر از اين خودروها هم براي استفاده شخصي و هم كسب و كار و تامين معاش خانواده خود استفاده مي‌كنند و البته فروش بالاي اين محصولات در اين منطقه در مقايسه با محصولات ديگر خودروسازان خود مويد شدت رغبت مردم به خريد محصولات سايپا است.

در اين شرايط ما نمايندگان فروش و خدمات پس از فروش سايپا در شهر اروميه از تمامي مسئولان به ويژه نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي انتظار داريم قدر اين نعمت الهي را بيش از پيش دانسته و جهت تقويت گروه خودروسازي سايپا كه به حق سرمايه ملي و مردمي نظام مقدس جمهوري اسلامي است، بيش از پيش تلاش كنند.

نمايندگيهاي فروش و خدمات پس از فروش 251، 252، 2303، 2306، 2309، 2325 و 2327 گروه خودروسازي سايپا در مركز استان آذربايجان غربي، شهر شهيدپرور اروميه.
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت