۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۲۶-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۵۷۴۳
انتشار: ۰۹:۳۷ - ۲۶-۰۷-۱۳۹۰

شعب ارزی تمامی بانک ها مکلف به فروش ارز شدند

در این رابطه در صورت عدم اجابت نیاز ارزی متقاضیان، ادارات بین الملل کلیه بانکها و همچنین اداره سیاستها و مقررات ارزی این بانک آمادگی بررسی مکاتبات دریافتی را دارند .

فارس: بانک مرکزی در اطلاعیه جدیدی برای کنترل قیمت افسارگسیخته دلار و افزایش عرضه ، شعب ارزی تمامی بانکهای کشور را مکلف به فروش ارز به متقاضیان کرده است.

بانک مرکزی اعلام کرد: کلیه متقاضیان خرید ارز اعم از واردکنندگان کالا و خدمات و سایر مشتریان بانکها که به موجب مقررات جاری ارزی کشور نیاز به خرید ارز از سیستم بانکی را دارند می رساند ، جهت خرید ارز با مراجعه به شعب ارزی کلیه بانکها می توانند نیازهای ارزی خود را در چارچوب مقررات سرزمین اصلی و یا مناطق آزاد تجاری –صنعتی کشور تامین نمایند.

در این رابطه در صورت عدم اجابت نیاز ارزی متقاضیان، ادارات بین الملل کلیه بانکها و همچنین اداره سیاستها و مقررات ارزی این بانک آمادگی بررسی مکاتبات دریافتی را دارند .

پیش از این شعب ارزی بانکهای ملی، ملت و صادرات، صرافی ها و بانکهای مستقر در مبادی خروجی کشور ( فرودگاههای بین المللی و..) و شعب مرکزی دیگر بانکها مجاز به فروش ارز مسافرتی بودند.
ارسال به دوستان
استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد رسانه انگلیسی: واشنگتن و لندن به دنبال ارائه مجوز حمله به خاک روسیه هستند ویروس آنفولانزا در اردوی تیم ملی فوتسال شعار هواداران نساجی علیه نکونام در ورزشگاه وطنی فراجا: اعضای یک گروهک تروریستی شب گذشته قصد ورود به کشور را داشتند