۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۵۹۳۶
انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۰

کشته شدن 24 نظامی ترک در جنوب شرقی ترکیه

این حملات در حالی است که اخیراً مقامهای ترکیه از جمله رجب طیب اردوغان نخست وزیر و احمد داود اوغلو وزیر خارجه این کشور درباره ادامه حملات آنها از خاک عراق به نظامیان این کشور هشدار داده بودند.
رسانه ها از کشته شدن 24 سرباز ترکیه در درگیری با اعضای حزب کارگران کردستان این کشور موسوم به پ.ک.ک خبر دادند.

به گزارش مهر، شبکه تلویزیونی ان تی وی در خبری اعلام کرد که 24 نظامی ترکیه در حملات شورشیان کُرد کشته شدند.

نیروهای حزب غیر قانونی و منحله کارگران کردستان ترکیه که از آنها به عنوان پ. ک.ک نام برده می شود طی حملات خود 24 سرباز ارتش ترکیه را کشتند.

این حملات در حالی است که اخیراً مقامهای ترکیه از جمله رجب طیب اردوغان نخست وزیر و احمد داود اوغلو وزیر خارجه این کشور درباره ادامه حملات آنها از خاک عراق به نظامیان این کشور هشدار داده بودند.

ترکیه از گذشته با گروههای کرد ساکن در کوههای قندیل در شمال عراق درگیر بوده و حضور این گروه در شمال عراق تنشهایی را بین دو کشور در پی داشته است.
ارسال به دوستان
لاوروف: سلاح‌ هایی داریم که در صورت استفاده، عواقب بسیار جدی خواهد داشت هشدار ماکرون به نتانیاهو: شما منطقه را به سمت جنگ می‌برید چرا مجلس به تعطیلی پنجشنبه و جمعه رای داد؟ جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی رواج فروش دلاری مسکن در مناطق لوکس تهران / مافیای املاک می‌خواهد خانه ریالی را با قیمت جهانی عرضه کند آغاز رای گیری زودهنگام در برخی ایالت‌ های آمریکا چهره جدید و متفاوت ملیکا زارعی واشنگتن: خطر تشدید اوضاع در خاورمیانه واقعی است / امیدواریم به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیم پیام تسلیت دبیر شورای عالی امنیت ملی به مناسبت درگذشت رضا سراج رهبر چچن: ایلان ماسک خودرویم را غیرفعال کرد از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی اول مهر ۱۴۰۳ ساعت ها تغییر نمی کند