۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۲۹-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۶۲۲۷
انتشار: ۱۵:۵۵ - ۲۹-۰۷-۱۳۹۰

جی میل باز هم تغییر می کند

تم های جدیدی با کیفیت بالا به جی میل اضافه شده و همچنین نحوه طراحی برنامه های موجود در بخش Reade جیمیل هم تغییر کرده است.

فارس: گوگل می گوید درصدد اعمال تغییرات تازه ای در سرویس پست الکترونیک خود موسوم به جی میل است.

بر اساس ویدیوی تازه ای که توسط خود گوگل منتشر شده، رابط کاربری جی میل قرار است در آینده نزدیک تغییر کند. البته هنوز زمان مشخصی در این رابطه اعلام نشده است.

افزایش سادگی و امکانات از جمله قابلیت های جیمیل است. به عنوان مثال پنجره های جی میل به طور خودکار با ابعاد نمایشگر مرورگر و رایانه کاربر هماهنگ می شود. همچنین امکانات بیشتری در نسخه تازه جی میل برای سازگار کردن آن با نیازها و علائق کاربران در نظر گرفته شده است.

تم های جدیدی با کیفیت بالا به جی میل اضافه شده و همچنین نحوه طراحی برنامه های موجود در بخش Reade جیمیل هم تغییر کرده است.

گوگل که در ماه های اخیر نگران کاهش تعداد کاربران سرویس های مختلف خود و به خصوص گوگل پلاس و جیمیل بوده در تلاش است با به روزرسانی مکرر آنها مانع از این امر شود.
ارسال به دوستان
ال 90 ایرانی رسما توسط پارس خودرو در معرض نمایش قرار گرفت (+عکس و مشخصات خودرو) ترفند موذیانه همستر کامبت، میلیون‌ها کاربر را نقره داغ کرد با دانش آموزی که از رفتن به مدرسه امتناع می کند، چه کنیم؟ شرکت ژاپنی: بی‌سیم‌های منفجرشده در لبنان محصول ما نیست حوثی‌ها چگونه پهپادهای ۳۰ میلیون دلاری «ریپر» را سرنگون می‌کنند/ آمریکا: دست ایران در کار است داخل دیوارهای همیشه سبز چه شکلی است؟! (عکس) قویترین آنتی اکسیدان طبیعی رهبری: اختلاف نظر و سلیقه نباید در همدستی ملت تأثیر بگذارد سالروز آغاز جنگ از نگاه صدام چه روزی است؟ خواص استثنایی یک لیوان شیر منابع آمریکایی: اسرائیل برای منفجر کردن پیجرها 15 سال برنامه ریزی کرده است! با این روش سبزیجات تازه می‌مانند / راه‌حل جالب یک استارت‌آپ صدرنشین‌ها و قعرنشین‌های سینما در گیشه ۱۰۰۰ میلیاردی رئیس‌جمهور صبح فردا یکشنبه عازم نیویورک می‌شود هوش مصنوعی «اُپن‌ای‌آی» در فریب دادن کاربر مهارت بالایی دارد