۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۳۰-۰۷-۱۳۹۰
کد ۱۸۶۳۳۴
انتشار: ۱۲:۲۵ - ۳۰-۰۷-۱۳۹۰

نصب سیستم خودپرداز دوچرخه در شرق تهران

وی با اشاره به وجود بیش از هزار و 500 دستگاه دوچرخه در خانه های دوچرخه برای استفاده شهروندان ساکن منطقه 8، ادامه داد: تعداد 500 دستگاه از این دوچرخه ها جدید و پیشرفته است.

شهردار منطقه 8 از نصب سیستم مکانیزه تحویل دوچرخه برای اولین بار در سطح خانه های دوچرخه شرق تهران خبر داد.

به گزارش مهر، محمد مهدی شادالوئی با اشاره به استقبال شهروندان به ویژه جوانان به ویژه دانش آموزان از این وسیله نقلیه پاک برای انجام سفرهای روزانه درون شهری، گفت: خانه های دوچرخه نارمک و وحیدیه به سیستم مکانیزه مجهز می شوند.

شهردار منطقه 8 از افزایش تعداد خانه های دوچرخه برای استفاده بیشتر شهروندان از این وسیله نقلیه پاک در سطح منطقه خبر داد و افزود: تعداد خانه های دوچرخه در منطقه هشت به 48 خانه افزایش یافت.

وی با اشاره به وجود بیش از هزار و 500 دستگاه دوچرخه در خانه های دوچرخه برای استفاده شهروندان ساکن منطقه 8، ادامه داد: تعداد 500 دستگاه از این دوچرخه ها جدید و پیشرفته است.

شادالوئی با اشاره به افزایش ساعت خانه های دوچرخه منطقه 8 گفت: با هدف  ترغیب دانش آموزان به استفاده از دوچرخه جهت تردد در سفرهای درون شهری، ساعت اداری  خانه های دوچرخه شرق تهران، از 7 صبح به 30/6 دقیقه تغییر پیدا کرد.

وی در ادامه گفت: دوچرخه به عنوان یکی از شبکه های حمل و نقل پاک در بیشتر کشورهای پیشرفته شناخته شده است و دولتها سعی می کنند از این وسیله پاک برای کاهش هزینه هایی از جمله سوخت، تاسیس زیر ساخت های بزرگراهی، کاهش میزان تصادفات، آلودگیهای زیست محیطی و... بهره گیرند.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)