۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد ۱۸۷۰۸۲

یادداشت سردبیر آس بر بازی رئال مادرید

توماس رونکرو ، سردبیر آس ، به سبک خاص خود در مورد بازی رئال مادرید و ویارئال نوشته است .
عصرایران ورزشی- به گزارش مرجع خبری رئال مادرید توماس رونکرو ، سردبیر آس ، به سبک خاص خود در مورد بازی رئال مادرید و ویارئال نوشته است .

احیای کاکا

ماه ها طول کشید . مدتها مصدومیت و حضور در سالن بدنسازی والدبباس باعث شد که باور کنیم که مشکلش بیشتر روحی است تا فوتبالی . ما به این فکر می کردیم که رئال مادرید با پرداخت 67 میلیون یورو به میلان برای او ، پولش را به باد داده است ، اما مورینیو عادل تر بود و امیدش را به بازگرداندن معجزه به پای برنده توپ طلای 2007 ، از دست نداد. در آگوست ، مانع از پیوستن این بازیکن به پارسن ژرمن شد تا بازیساز برزیلی را به تانکی از اعتماد به نفس مبدل کند . حالا عملکرد اوزیل در پشت محوطه جریمه ، ویرانگر است . رهبری می کند ، با بقیه هماهنگ است ، می دود ، نگاه می کند و نابود می کند . شوت پای چپ او روی گل دوم ، به خاطر دقت و زیبایی اش قابل تحسین بود . کاکا عادت دارد زیر پیراهنش ، لباسی بپوشد که بگوید او متعلق به خداوند است (من به خدا تعلق دارم) حالا او این تعلقش را به رئال مادرید تعمیم داده است ، باشگاهی که در سیستم ستاره پرور خود به او توان بازگشت به جایگاهش را داده است . بی تردید به زودی در تیم ملی هم خوش می درخشد . کاکا ، حالا می توانی بخندی .

زیردریایی مادریدی

کاکا در نیمه اول برای رئال مادرید همچون یک کیسه بوکس بود . چه شیوه بازی رعب آوری با چهار ، پنج بازیکنی که توپ را کنترل می کردند و کاملا با دقت پاسکاری می کردند تا حریف کاملا سرگیجه بگیرد . دی ماریا ، با تحرک بسیار ، نشان داد که همچنان در حال بهتر و بهتر شدن است و بیشتر به تیم خدمت می کند . بنزمایی هم که جانشین ال پیپیتا در ترکیب اولیه بود ، توانسته که به مسیر رویاهایش برگردد .

توپ طلا ؟

مارسلو (با دریبل های په له ای خود) ، راموس (بهترین مدافع وسط حال حاضر اروپا) یا دی ماریای موشکی ، در جمع 50 کاندیدای توپ طلا نیستند که این واقعا قابل درک نیست . البته فراموش نکرده ایم که ده سال پیش این عنوان به جای رائول کبیر به اوون رسید یا اخیرا هم به مسی به جای اسپانیایی های قهرمان جام جهانی . درک ملاک این عنوان پر اسم و رسم دار و البته ... بوالهوس خیلی مشکل به نظر می رسد .

کریستیانو 98

در شبی که می توانست صدتایی شود اصلا در حد و اندازه های خودش نبود اما پس از اتفاقات اخیر ، سفید ها می توانند نتایج خوبی بگیرند . وقتی مسی آماده نیست ، بارسا وحشتناک و کند می شود ("کند" همان واژه ایست که گواردیولا استفاده کرد) . اما اگر هت تریک بازی با مالاگا را حذف کنیم ، بازیکن پرتغالی بیش از یک ماه است که در رئال مادرید خودش نبوده اما این باعث نشده که رئال مادرید ، حریفانش را یکی یکی چهار تایی نکند . هیچ اتکایی به کریستیانویی که خیلی سالم است وجود ندارد و پروژه مورینیو ، بر مبنای همه بازیکنان است . به هر حال مشکلی نیست ، کریستیانو می تواند در آنوئتا صد تایی شود .

گاریدو ، بی گناه

یکی از بهترین تیمهای سال های اخیر ، اصلا روی فرم نیست . اما هیچ مربی نمی تواند که از روی نیمکتش در برنابئو بهتر از این باشد . رئال مادرید همه را نابود می کند و نمی تواند مربی ویارئال را آن قدر هم تاثیرگذار و مقصر دانست .

نامش ژابی است

برنابئو در زمانی که استاد ، برای اولین بار در این فصل تعویض می شد و استراحت می کرد ، به شدت او را تشویق کرد . شهر ، غرق توانایی ها و نبوغ این بازیکن است . کلمه "معیار " در همان روزی به دیکشنری اضافه شد که او در تولوزا متولد شد . یک بازیکن مثال زدنی . .
برچسب ها: رئال مادرید ، آس ، ویارئال
ارسال به دوستان