۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد ۱۸۷۳۱۹

قلعه‌نويي با تبریزی ها اختلاف ندارد

خودم از تماشاگران بيشتر بابت از دست دادن پنالتي ناراحت هستم ولي آنها هميشه يار دوازدهم تراكتور بوده‌اند و نبايد دست از حمايت‌هاي خود بردارند
گل- علي عليزاده مهاجم اوت‌انداز تراكتورسازي در بازي با شهرداري ياسوج يك پنالتي حساس را از دست داد تا تاثيري مستقيم در شكست تيمش داشته باشد. اين در حالي است كه عليزاده دو هفته پيش با اعتراض شديد طرفداران تراكتور مواجه شده بود و حتي با آنها اختلاف پيدا كرد.

حالا طرفداران تراكتور بيشتر از گذشته از دست عليزاده عصباني هستند ولي خودش مي‌گويد: «من از اتفاقاتي كه در ياسوج افتاد ناراحتم و ديگر نمي‌توان كاري كرد و بايد در بازي‌هاي ليگ برتر به فكر كسب سهميه آسيا باشيم. خودم از تماشاگران بيشتر بابت از دست دادن پنالتي ناراحت هستم ولي آنها هميشه يار دوازدهم تراكتور بوده‌اند و نبايد دست از حمايت‌هاي خود بردارند. شايد از دست دادن پنالتي براي بازيكنان ديگر هم به‌وجود مي‌آمد ولي باز هم مي‌گويم از اين اتفاق ناراحتم و اصلا فکر نمی کردم پنالتی از دست بدهم.»

در روزهاي اخير گفته مي‌شود كه طرفداران تراكتور بابت مصاحبه‌هاي اخير قلعه‌نويي و همچنين اقداماتي مثل اخراج مهدي كياني و استفاده از فروزان دروازه‌بان سوم تيمش، از اين مربي به شدت ناراحتند.

مي‌گويند اختلاف نظرهايي بين هواداران تبريزي و قلعه‌نويي وجود دارد ولي عليزاده مي‌گويد: «قلعه‌نويي هميشه قلعه‌نويي است و هرسال نسبت به سال گذشته باتجربه‌تر مي‌شود. بحث اختلاف تبريزي‌ها با قلعه‌نويي صحت ندارد و فكر نمي‌كنم در تراكتورسازي مشكل خاصي وجود داشته باشد.»

 مهاجم تراكتور تاكيد مي‌كند: «الان تيم ما با صدر جدول فقط 3 امتياز فاصله دارد و اين در 23 بازي ديگر قابل جبران است. من معتقدم كه تماشاگران تراكتور نسبت به سال گذشته كمي بي‌حوصله شده‌اند ولي اگر آنها تيمشان را حمايت كنند بهترين نتايج را خواهيم گرفت. آنها نبايد فراموش كنند كه حمايت‌هاي شان باعث شد تا حتي سال گذشته در دقايق 90، 94 و 97 هم گل بزنيم.»

ارسال به دوستان