۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۱۴-۰۸-۱۳۹۰
کد ۱۸۸۳۱۲
انتشار: ۱۹:۱۰ - ۱۴-۰۸-۱۳۹۰

100هزار بلیت رایگان پرواز برای عذرخواهی!

"ما می دانیم که وقت تعداد زیادی از مشتریان خود را تلف کرده ایم و برای همین نمی خواهیم فقط با عذرخواهی محض کار را به پایان برسانیم."

واحد مرکزی خبر: شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا یکصد هزار بلیت رایگان پرواز به مسافرانی می دهد که هفته گذشته به سبب اعتصاب کارکنان این شرکت در فرودگاه‌ها سرگردان شده بودند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه نوشت: آلن جویس مدیر ارشد اجرایی شرکت کانتاس گفت اهدای این بلیت ها به ارزش 20 میلیون دلار به منزله عذرخواهی این شرکت است.
 
شرکت کانتاس همچنین به همه اعضای برنامه های موسوم به "فریکوئنت فلایر" (کسانی که به طور مرتب از طریق این شرکت پرواز می کنند) امتیازاتی عرضه خواهد کرد. جویس در این خصوص به جزئیات بیشتری اشاره نکرد.
 
با اهدای این بلیت ها و پاداش ها ، شرکت کانتاس با احتساب سی میلیون دلار ضرری که به سبب لغو دو روزه پروازها متحمل شد در مجموع 50 میلیون دلار ضرر کرده است.
 
جویس روز جمعه پس از پایان یک هفته پرماجرا که در دوره ریاست سه ساله وی بر کانتاس بی سابقه بوده است، گفت :"ما می دانیم که وقت تعداد زیادی از مشتریان خود را تلف کرده ایم و برای همین نمی خواهیم فقط با عذرخواهی محض کار را به پایان برسانیم."
 
شرکت کانتاس روز شنبه با انتشار آگهی در روزنامه ها، به مسافران خود اعلام کرد درباره چگونگی دریافت بلیت های مجانی خود با این شرکت تماس بگیرند.
 
جویس هفته گذشته اعلام کرده بود کارکنانی را که در اعتصاب طولانی در این شرکت و لغو همه پروازهای بین المللی هواپیماهای کانتاس شرکت داشته اند، به سر کار راه نمی دهد.
ارسال به دوستان