۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۱۷-۰۸-۱۳۹۰
کد ۱۸۸۵۰۶
انتشار: ۰۸:۳۹ - ۱۷-۰۸-۱۳۹۰

سالمندان تامین اجتماعی رایگان ویزیت می شوند

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی گفت: در این طرح امتیاز ویژه ای برای ویزیت بیمه شدگان بالاتر از 60 سال، زنان باردار و کوکان زیر پنج سال در نظر گرفته شده است.


مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اعلام اینکه در صورت اجرای نظام نوین خدمات درمانی بسیاری از مشکلات بخش درمان مانند دریافت زیرمیزی و فرستادن بیماران به بخش خصوصی برطرف می‌شود گفت: امکان ویزیت رایگان بیمه‌شدگان بالاتر از 60 سال تحت پوشش این سازمان فراهم شده است.

دکتر رحمت‌الله حافظی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه تا کنون پزشکان زیادی برای اجرای این طرح ثبت نام کرده اند، تاکید کرد: پزشکان در طرح نظام نوین خدمات درمانی شبانه روز پاسخگوی نیاز و سوالات بیمه شدگان هستند.

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی گفت: در این طرح امتیاز ویژه ای برای ویزیت بیمه شدگان بالاتر از 60 سال، زنان باردار و کوکان زیر پنج سال در نظر گرفته شده است.

به گفته حافظی، فرانشیز درمان بیماران صعب العلاج نیز پلکانی است و چنانچه هزینه های درمان افزایش پیدا کند در این صورت سهم بیمار در پرداخت هزینه های درمان کمتر می‌شود.
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم