۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۲۴-۰۸-۱۳۹۰
کد ۱۸۹۵۷۴
انتشار: ۱۲:۲۶ - ۲۴-۰۸-۱۳۹۰

نتایج سرشماری فردا اعلام می‌شود

وی ادامه داد: در برخی مناطق به ویژه استان کرمان اطلاعات به سیستم وارد نشده و امکان جمع‌بندی آمار و ارقام وجود ندارد.

فارس: دبیر ستاد سرشماری نفوس و مسکن با اشاره به بروز اختلال در سامانه اطلاعاتی برخی استان‌ها گفت: فردا نتایج سرشماری اعلام خواهد شد.

طاها نورالهی با اشاره به بروز مشکل در سامانه اینترنتی ثبت اطلاعات سرشماری در برخی استان‌ها، اظهارداشت: با توجه به این اتفاق تاکنون تنایج نهایی سرشماری نفوس و مسکن به دست نیامده است.

وی ادامه داد: در برخی مناطق به ویژه استان کرمان اطلاعات به سیستم وارد نشده و امکان جمع‌بندی آمار و ارقام وجود ندارد.

نورالهی با بیان اینکه فردا اطلاعات سرشماری عمومی نفوس و مسکن نهایی و جمع‌بندی خواهد شد، گفت: آنگونه که اعلام شده، فردا نتایج سرشماری اعلام خواهد شد.

به گفته وی امروز آخرین فرصت برای سرشماری از خانورهای غایب است.

لازم به ذکر است سرشماری عمومی نفوس و مسکن از دوم تا 22 آبان انجام شد که از خانوارهای غایب در روزهای 23 و 24 آبان سرشماری می‌شود.
ارسال به دوستان
چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟