۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
فیلم بیشتر »»
کد ۱۸۹۸۳۱

زنگ خطر برای بارسلونا

شرایط فیزیکی ستاره آرژانتینی گواردیولا را هم نگران کرده است.
گل- لیونل مسی بعد از حضور دراردوی تیم ملی آرژانتین و حضور 90 دقیقه ای در دیدار تیم ملی کشورش مقابل کلمبیا به بارسلونا بازمی گردد ولی طبق گزارشهای منتشره در رسانه های اسپانیایی، شرایط فیزیکی مسی، گواردیولا و مسئولان تیم کاتالان را نگران کرده است.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، اعضای کادر فنی بارسلونا بی صبرانه درانتظار بازگشت مسی و پایان یافتن سفر طولانیاو از آرژانتین تا اسپانیا هستند و به دنبال آنند تا ستاره آرژانتینی را متقاعد کنند که در دیدار شنبه شب تیم کاتالان مقابل ساراگوسا به استراحت بپردازد

زنگهای خطر در بارسلونا، بعد از صحبتهای مسی در پایان دیدار با کلمبیا به صدا در آمد. مسی در پایان آن دیدار که با برد آرژانتین همراه بودگفت:« همه ما درحالی که انگار مُرده ایم بازی را به پایان بردیم.»

یک بازی سخت، شرایط بد زمین مسابقه و ارتفاع بالای ورزشگاه و رطوبت فراوان هوا از جمله عواملی بود که خستگی مسی و هم تیمی هایش را دوچندان می کند.

به علاوه باید فاکتورهای دیگری را برای ارزیابی شرایط فیزیکی نامساعد مسی درهنگام بازگشت به بارسلونا در نظر داشت:«مسی در بازی با کلمبیا برای 90 دقیقه بازی کرد، او پروازی طولانی را برای برگشت به اسپانیا داشته و از فراز اقیانوس آتلانتیک گذشته تا به بارسلونا برسد.»

گواردیولا برای کسب اطلاعات دقیق تر درمورد شرایط مسی با خوانخو برائو، مربی بدنسازی که همواره با مسی به سفر می پردازد دریافت خواهد کرد و در صورتی که او به مسی اجازه دهد، ستاره آرژانتینی می تواند خودش را برای دیدار ساراگوسا آماده کند. البته این طور به نظرمی رسد که در غیر این صورت ، پپ کار سختی برای متقاعد کردن مسی برای استراخت خواهد داشت؛ چرا که مسی همیشه دوست دارد برای بارسا به میدان برود.
برچسب ها: لیونل مسی ، بارسلونا
ارسال به دوستان