۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۲۷-۰۸-۱۳۹۰
کد ۱۸۹۹۰۱
انتشار: ۱۲:۲۹ - ۲۷-۰۸-۱۳۹۰

شهرداری تهران: ریالی از یارانه بلیت مترو پرداخت نشد

وی افزود: در شرایطی که مدیریت شهری پایتخت تمام تلاش خود را صرف خدمت­گذاری به مردم نموده، متاسفانه همتی برای پرداخت کمک­های مصوب قانونی به مترو و اتوبوسرانی در دولت مشاهده نمی­ شود.

مدیرکل برنامه­ریزی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با وجود گذشت دو سوم سال 90 و در آستانه ورود به نهمین ماه سال، حتی یک ریال از یارانه بلیت مترو پرداخت نشده و مردم تهران همچنان در انتظار پرداخت مطالبات هستند.

به گزارش مهر، مسعود رنجبریان با طرح این پرسش که تا کی باید در باره عدم پرداخت بودجه­های مصوب مترو از طرف دولت مصاحبه کنیم و گزارش دهیم؟ اعلام کرد: اگر همه مسئولان خود را موظف به رعایت قانون و عمل به مصوبات مجلس شورای اسلامی می­دانستند، هرگز چنین وضعیتی پیش نمی­ آمد.

وی افزود: در شرایطی که مدیریت شهری پایتخت تمام تلاش خود را صرف خدمت­گذاری به مردم نموده، متاسفانه همتی برای پرداخت کمک­های مصوب قانونی به مترو و اتوبوسرانی در دولت مشاهده نمی­ شود.

خدمات­ رسانی یک لحظه نیز متوقف نشده است

وی با طرح این سوال که مگر مردم تهران چه گناهی مرتکب شده­اندکه باید تاوان آن را بدهند، گفت: پس از گذشت هشت ماه از سال تا کنون یک ریال بابت یارانه مترو و اتوبوسرانی از طرف دولت پرداخت نشده و به رغم این موضوع خدمات­­رسانی در ناوگان حمل و نقل عمومی حتی برای یک لحظه نیز متوقف نشده است.

رنجبریان با تاکید بر این­ که به دستور شهردار محترم تهران و با حمایت شورای محترم اسلامی شهر تهران کمک­های نقدی شهرداری تهران به منظور بهره­برداری از مترو و اتوبوسرانی تخصیص پیدا کرده، اظهار کرد: با وجود عدم پرداخت مطالبات این دو بخش از سوی دولت، با تلاش شبانه­روزی پرسنل حمل و نقل عمومی سعی شده خدمات مناسبی به شهروندان داشته باشیم.

رسما از مردم تهران عذر خواهی کنید

وی با درخواست از نمایندگان مجلس به منظور صیانت از مصوبات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بسیاری از مصوبات مجلس همچون قانون پرداخت دو میلیارد دلار کمک به توسعه مترو و قانون توسعه حمل و نقل عمومی پس از دو سال همچنان بلا تکلیف مانده و به نظر می­رسد وقت آن رسیده نمایندگان فکر اساسی برای عدم اجرای قوانین مصوب مجلس بکنند.

مدیر کل برنامه­ ریزی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: برخی مسئولان دولتی و نشریات منسوب به آن­ها به­جای فرافکنی و بیان آمار و اطلاعات و انتشار اخبار و مطالب نادرست، به خاطر عدم اجرای مصوبات قانونی و عدم پرداخت حق شهروندان تهران رسماً از مردم عذرخواهی کنند.
ارسال به دوستان