۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۳۰-۰۸-۱۳۹۰
کد ۱۹۰۳۹۲
انتشار: ۱۷:۱۶ - ۳۰-۰۸-۱۳۹۰

هواشناسی: هوا سردتر می شود

این سامانه طی روز سه‌شنبه در همین مناطق ادامه داشته و شدت آن در روز سه‌شنبه در استان فارس خواهد بود همچنین سامانه بارشی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه استان‌های کرمان و هرمزگان را در بر می‌گیرد.
فارس: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: دما طی روزهای پنج‌شنبه تا شنبه در نیمه شمالی به ویژه نوار شمالی به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش خواهد یافت.

عبدالرضا امیدوار شهری اظهار داشت: نقشه‌های پیش‌بینی بیانگر تداوم بارش در نوار مرکزی کشور از جنوب غرب تا شمال شرق و دامنه‌های البرز و سواحل شمالی کشور است.

وی ادامه داد: شدت بارش این سامانه روز دوشنبه در کهگیلویه و بویراحمد و جنوب چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌شود که گاهی با رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.

امیدوار افزود: این سامانه طی روز سه‌شنبه در همین مناطق ادامه داشته و شدت آن در روز سه‌شنبه در استان فارس خواهد بود همچنین سامانه بارشی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه استان‌های کرمان و هرمزگان را در بر  می‌گیرد.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی عنوان کرد: از اواخر وقت روز سه‌شنبه از شدت بارش بر روی سواحل جنوبی دریای خزر، جنوب غرب و نواحی مرکزی کاسته خواهد شد.

وی ادامه داد: از اواخر وقت چهارشنبه با نفوذ زبانه‌های پرفشار به شمال غرب کشور به تدریج بارش در سواحل جنوبی دریای خزر آغاز خواهد شد و طی روزهای پنج‌شنبه تا شنبه در نیمه شمالی به ویژه نوار شمالی دما به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش خواهد یافت.

همچنین کمینه دمای هوای تهران امروز 6 درجه سانتیگراد می‌شود و تا چهارشنبه به 2 درجه سانتیگراد می‌رسد.
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است