۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۰
کد ۱۹۰۹۴۹
انتشار: ۰۹:۵۵ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۰

بیشترین بارش برف در منطقه 22

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: مشکل یخ زدگی در سطح معابر شهر نداشته ایم و نیروهای خدمات شهری از شب گذشته سطح خیابانهای اصلی را برف روبی کرده اند.
مهر- حسین کلخورانی با اشاره به بارش برف در 2 روز گذشته افزود: مشکلی در رابطه با یخ زدگی معابر نداشته ایم و تنها بارش برف در شمال غرب تهران (منطقه 22) همچنان به شدت ادامه دارد.

وی ادامه داد: بیش از 4 هزار نیروی خدمات شهری و 200 سایت برف روبی با بیش از 4 هزار کارگر از شب گذشته در آماده باش کامل هستند که در صورت بروز مشکلات احتمالی امداد رسانی کنند.

معاون شهردار تهران اضافه کرد: 150 گریدر، 70 لودر، 100 ماشین بابکت، 400 خاور، 400 کامیون تیغه دار و کمپرسی و بیش از 50 دستگاه نمک پاش از یخ زدگی سطح معابر جلوگیری کردند و تاکنون گزارشی مبنی بر یخ زدگی نداشته ایم.

این اظهارات در حالی از سوی شهرداری تهران عنوان می شود که سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس راهور تهران از افزایش بار ترافیکی به دلیل یخ زدگی معابر خبر داده و گفته است که ترافیک صبح امروز پایتخت به علت افزایش استفاده از خودروهای شخصی، سرمای هوا و یخ زدگی معابر تا 20 درصد افزایش یافته است.
برچسب ها: بارش برف ، منطقه 22
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)