۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۹۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۸ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۰
کد ۱۹۱۲۱۹
انتشار: ۲۰:۴۸ - ۰۶-۰۹-۱۳۹۰

ميرتاج‌الديني: پس از قانون شدن كاهش رابطه با انگليس طبق آن عمل مي‌كنيم

وي با بيان اين‌كه در اين مصوبه قطع روابط پيش‌بيني نشده بلكه بر موضوع كاهش روابط تاكيد شده است، گفت: انگليس سياست خصمانه‌اي را در برابر ايران داشته است.
معاون رييس‌جمهور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دولت براي تهيه و تدوين بودجه‌ي سال 91 اظهار كرد: دستگاه‌هاي مربوطه در دولت در اين زمينه مشغول به كار هستند و دولت پي‌گير اين موضوع است و رييس‌جمهور نيز تاكيد بر نهايي كردن بودجه كرده ‌است.

به گزارش ايسنا، محمدرضا ميرتاج‌الديني ـ معاون پارلماني رييس‌جمهور ـ با اشاره به اين‌كه در معاونت برنامه‌ريزي كار تهيه و تدوين بودجه در حال انجام است تا پس از آماده شدن در دولت مطرح شود، افزود: ما پي‌گير اين موضوع هستيم تا در فرصت ممكن بودجه‌ي سال 91 را به مجلس بدهيم.

او با اشاره به تعامل دولت و مجلس گفت: با توجه به اين‌كه انتخابات مجلس نهم در پيش رو است و دولت به اين موضوع توجه دارد، پيش‌بيني مي‌كنيم كه مشكل زماني در ارايه‌ي بودجه‌ي سال 90 نخواهيم داشت.

معاون پارلماني رييس‌جمهور با اشاره به اهميت بودجه و سنگيني كار آن خاطرنشان كرد: در حال حاضر نمي‌توانم زمان دقيقي را در مورد ارايه‌ لايحه بودجه از سوي دولت به مجلس بگويم.

ميرتاج‌الديني هم‌چنين در مورد تصويب طرح كاهش روابط با دولت انگليس در جلسه‌ي امروز مجلس، گفت: وقتي اين قانون نهايي شد دولت طبق قانون عمل مي‌كند.

وي با بيان اين‌كه در اين مصوبه قطع روابط پيش‌بيني نشده بلكه بر موضوع كاهش روابط تاكيد شده است، گفت: انگليس سياست خصمانه‌اي را در برابر ايران داشته است.

معاون پارلماني رييس‌جمهور در پاسخ به اين سوال كه ممكن است كشورهاي اروپايي در ارتباط با اين موضوع سفيران خود را از ايران فرا بخوانند؟ گفت: بعيد است كه اين اقدام را آن‌ها انجام دهند. آن‌ها يك بار اين تجربه را داشته‌اند و سفيران خود را فراخوانده‌اند و بعد اين سفيران برگشتند و بعيد است كه چنين اقدامي را انجام دهند.
ارسال به دوستان