۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد ۱۹۱۵۳۶

ستايش اتوئو از مورينيو

ساموئل اتوئو مهاجم کامروني آنژي ماخاچکالا روسيه بر اين باور است که ژوزه مورينيو سرمربي رئال مادريد اين توانايي را دارد که يک بازيکن معمولي را به يک ستاره تبديل کند.
ورزش3- بعد از اين که ساموئل اتوئو مهاجم سابق بارسلونا از اين تيم جدا شد و به اينتر رفت، بسياري بر اين باور بودند که دوران اين مهاجم کامروني به پايان رسيده است، اما او در ترکيب اينتر بسيار خوب کار کرد و با اين تيم موفق شد قهرماني سري A و ليگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

اتوئو که در فصل نقل و انتقالات تابستاني از اينتر با قراردادي نجومي راهي باشگاه آنژي ماخاچکالا روسيه شد، به ستايش از ژوزه مورينيو سرمربي سابق اينتر و کنوني رئال مادريد پرداخت و گفت: بر اين باورم که مورينيو مي‌تواند يک بازيکن معمولي را به يک ستاره بزرگ تبديل کند. او از لحاظ ذهني فوق العاده‌ است و عطش سيرناپذيري براي پيروزي دارد. بر خلاف آنچه که رسانه‌ها از او به تصوير مي‌کشند او فرد بسيار دوست داشتني است.

اتوئو در باره اين سوال که چه کسي شايستگي بيشتري براي کسب توپ طلايي فوتبال جهان را دارد گفت: به نظرم شايستگي ليونل مسي بيشتر از ديگران است. او اين توانايي و شايستگي را دارد که براي سومين سال پياپي اين عنوان را به دست آورد.

 
ارسال به دوستان